Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Mijn Carbonda 696 is vandaag vertrokken. Als ik het topic hier en op gravelriding goed lees moet ik die wel erg in het oog houden. Ik ben wel eens benieuwd hoe vlot dit gaat gaan.
Hopelijk iets vlotter dan mijn vinyl bestelling uit NL waar ik al 2 weken op wacht ...
Hopelijk iets vlotter dan mijn vinyl bestelling uit NL waar ik al 2 weken op wacht ...
Uno-X Mobility or bust!
Mijn 696 is 21-12-2020 verzonden door Adam. Eergisteren kwam hij binnen, dus hij is wel een maandje onderweg...SantaSCSI schreef: ↑28 jan 2021 08:15 Mijn Carbonda 696 is vandaag vertrokken. Als ik het topic hier en op gravelriding goed lees moet ik die wel erg in het oog houden. Ik ben wel eens benieuwd hoe vlot dit gaat gaan.
En ben je tevreden na het uitpakken?
My VeloBuild VB-R-099 project Blog:
https://roadmeister.cc
https://roadmeister.cc
Op 16 dec 2020 besteld (2x 696), 6 jan 2021 paintjobs goedgekeurd, 8 jan 2021 T&T, 19 jan 2021: DPD voor de deur.
Al met al vlot verlopen, 5 weken vanaf bestelling waarvan 11 dagen onderweg, (luchtvracht).
Als ik de vraag over tevredenheid ook even beantwoord: ja. Ik heb tot nu toe geen gekke afwijkingen of slordigheden gevonden en ook geen transportschade. Ze zitten nog niet in elkaar maar ook alle schroefdraden lijken in orde. Paintjobs zijn keurig.
Al met al vlot verlopen, 5 weken vanaf bestelling waarvan 11 dagen onderweg, (luchtvracht).
Als ik de vraag over tevredenheid ook even beantwoord: ja. Ik heb tot nu toe geen gekke afwijkingen of slordigheden gevonden en ook geen transportschade. Ze zitten nog niet in elkaar maar ook alle schroefdraden lijken in orde. Paintjobs zijn keurig.
Ja, WXY. Ik zie op buitenlandse fora ook dat het nogal eens kan wisselen of het lucht, weg of trein wordt, maar dat komt wel weer overeen met andere berichten over beperkte transport capaciteit vanuit Azie.
In mijn WXY T&T zag ik allerlei touchpoints waaronder "flight landed" maar allemaal zonder locatie. Dat werd pas duidelijk op de DPD melding, die landing was dus op Brussel, dat verklaart de vlotte levering.
In mijn WXY T&T zag ik allerlei touchpoints waaronder "flight landed" maar allemaal zonder locatie. Dat werd pas duidelijk op de DPD melding, die landing was dus op Brussel, dat verklaart de vlotte levering.
Ik zoek een nieuwe stuur en wil er 1 proberen uit het verre Oosten. Welke aanbieders raden jullie aan voor een stuur?
Ik heb geprobeerd ze te vinden in dit topic maar het gaat de laatste tijd eigenlijk alleen maar over frames. Ik heb dan ook niet zo snel een aanbieder voor een stuur kunnen vinden.
Ik heb geprobeerd ze te vinden in dit topic maar het gaat de laatste tijd eigenlijk alleen maar over frames. Ik heb dan ook niet zo snel een aanbieder voor een stuur kunnen vinden.
Ik kreeg gisteren een interessant bericht te horen. Maatje van mij sponsort een wielerploeg en samen met teammanager heeft hij gravelframe GF-01 van Velobuild aangeschaft vanwege mijn ervaringen. Plan was om fiets op te bouwen met een groep van de leverancier van de wielerploeg. Maar er is niets te krijgen momenteel...... vandaar dat ze de vraag aan Chris van Velobuild hebben gesteld: diverse groepen van shimano (onder andere GRX) kan hij regelen tegen schijnbaar scherpe prijzen. Goed om je achterhoofd te houden!
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
- Desertstorm
- Forum-lid
Klinkt inderdaad interessant. Enig idee wat 'scherp' is? En is dit 1op1 met hem af te stemmen? of via de site ook mogelijk?
"Van wat aanrotzooien leer je vaak het meest."