Strava: Vragen, Opmerkingen, Tips&Tricks
Soms komt er bij mijn rituitdraai rechtsboven geen temperatuur bij staan.
Vaak staat er die wel bij, vind ik vreemd. Intussen heb ik ook niets aangepast bij instellingen.
Ik gebruik de gratis uitvoering van Strava.
Weet iemand waar dit aan ligt en hebben hier meer mensen last van?
Vaak staat er die wel bij, vind ik vreemd. Intussen heb ik ook niets aangepast bij instellingen.
Ik gebruik de gratis uitvoering van Strava.
Weet iemand waar dit aan ligt en hebben hier meer mensen last van?
Bikers are not alone
Vraagje: mijn tijd wordt niet meegenomen in de sgmentranking (kom) van Strava.
Standaard staat mijn Strava op privé. Tijdens dit ritje ging er iets mis met mijn cadanssensor zodat deze op snelheid sprong.
Na de eerste upload heb ik mijn rit voor iedereen zichtbaar gemaakt. Ook heb ik via de Strava software de rit laten corrigeren obv gps ipv mijn sensor. Daarna heb ik de refresh gebruikt waarbij Strava de hele rit herberekend. Maar nog steeds sta ik niet in het klassement.
Iemand de gouden tip?
Standaard staat mijn Strava op privé. Tijdens dit ritje ging er iets mis met mijn cadanssensor zodat deze op snelheid sprong.
Na de eerste upload heb ik mijn rit voor iedereen zichtbaar gemaakt. Ook heb ik via de Strava software de rit laten corrigeren obv gps ipv mijn sensor. Daarna heb ik de refresh gebruikt waarbij Strava de hele rit herberekend. Maar nog steeds sta ik niet in het klassement.
Iemand de gouden tip?
Ik snap het niet helemaal denk ik, maar een plaatsing in een segment wordt bepaald door doorlooptijd en niet door snelheid. Deze twee hebben normal gesproken met elkaar te maken, maar als ik 10 rondjes draai voordat ik het einde van het segment bereik heb ik wel en hoge snelheid, maar niet een korte tijd over dat segment.
Anders je rit even delen op het forum zodat we mee kunnen kijken.
Anders je rit even delen op het forum zodat we mee kunnen kijken.
Nu zat ik op google eens te zoeken naar het maken van een excel bestand van je strava activiteiten en kwam ik dit tegen:
https://zapier.com/apps/excel/integrati ... s-to-excel
Iemand hier ervaring mee? Of ergens anders waar het mee gaat?
Hier staat dat het automatisch zou moeten gaan, maar ik ben een beetje huiverig met het toestaan van het gebruik van mijn outlook account, kan natuurlijk ook aan mij liggen
https://zapier.com/apps/excel/integrati ... s-to-excel
Iemand hier ervaring mee? Of ergens anders waar het mee gaat?
Hier staat dat het automatisch zou moeten gaan, maar ik ben een beetje huiverig met het toestaan van het gebruik van mijn outlook account, kan natuurlijk ook aan mij liggen
Zapier werkt prima voor dit soort dingen. Misschien zou ik het eerder aan een Google Spreadsheet linken, maar dat is persoonlijke voorkeur.
Hou er wel rekening mee dat de gratis versie van Zapier gelimiteerd is op een aantal handelingen/acties.
Hou er wel rekening mee dat de gratis versie van Zapier gelimiteerd is op een aantal handelingen/acties.
Ik denk dat als je op prive staat je ook niet in de ranking komt, probeer de volgende rit eens op publiek te zetten voor of tijdens het uploaden en kijk of je er dan wel bij staat.
Het lukt me niet om een filmpje die mijn maat heeft gestuurd via de App te uploaden in Strava. Het filmpje staat wel in mijn album maar als ik in Strava foto's wil bijvoegen is het bewuste filmpje niet meer vindbaar.
Is dit wellicht een beveiliging van Strava en kan ik uitsluitend door mezelf gemaakte foto's of filmpjes in Strava plaatsen? Kon het antwoord niet zo snel vinden via de zoekfunctie.
Is dit wellicht een beveiliging van Strava en kan ik uitsluitend door mezelf gemaakte foto's of filmpjes in Strava plaatsen? Kon het antwoord niet zo snel vinden via de zoekfunctie.
"Allow yourself to be a beginner. No one starts off being excellent!"
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Kan je uberhaupt filmpjes toevoegen aan een strave activiteit?
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013