Vision Trimax 42
Even een oude post oprakelen.
Ik krijg het inbusschroefje waarmee het rode afdekkapje van het achterwiel wordt vastgehouden niet meer voldoende vast. Hierdoor draait tijdens het fietsen het afdekkapje terug los waardoor er speling in het wiel ontstaat.
Kent iemand de exacte maat van deze schroefjes?
Zijn deze inbusschroefjes ergens afzonderlijk te verkrijgen?
Ik krijg het inbusschroefje waarmee het rode afdekkapje van het achterwiel wordt vastgehouden niet meer voldoende vast. Hierdoor draait tijdens het fietsen het afdekkapje terug los waardoor er speling in het wiel ontstaat.
Kent iemand de exacte maat van deze schroefjes?
Zijn deze inbusschroefjes ergens afzonderlijk te verkrijgen?
Het is geval 1. Ik heb ondertussen de product code ontvangen "752-6590" om via LBS schroefje te kunnen bestellen.chrissiewizzie schreef: ↑25 mar 2019 16:05 Is de kop van de inbus dol of draait het boutje door in het kapje? In geval 1: vervang boutje, in geval 2: vervang kapje en boutje. Maat kan je bepalen door op te meten. Draad is 99,9% zeker metrisch (M).
Allereerst excuus voor het kicken van dit topic. Ook ik heb een probleem met mijn achterwiel. Weet iemand of het rode afdekdopje voor het achterwiel (liefst inclusief inbusboutje) ergens los te bestellen is?
Gaat specifiek om dit rode dopje:
Gaat specifiek om dit rode dopje:
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
- Maatwielen
- Forum-lid
- Contact
Als een naaf soepel loopt als je de as vasthoudt en het wiel laat draaien, wil dat nog niet zeggen dat die onder belasting ook met weinig weerstand draait.
Website: https://www.maatwielen.nl
Dat heb ik ook nooit beweerd, hé.Maatwielen schreef: ↑02 feb 2021 17:47Als een naaf soepel loopt als je de as vasthoudt en het wiel laat draaien, wil dat nog niet zeggen dat die onder belasting ook met weinig weerstand draait.