Ere Research banden
Ik niet, ik ga geen 70 euro voor een bandje betalen.
Al googlend zie ik wel wat review sop hetiskoers.nl, grinta.be en een paar meer, al had je die wellicht ook al gezien.
Al googlend zie ik wel wat review sop hetiskoers.nl, grinta.be en een paar meer, al had je die wellicht ook al gezien.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
Ik heb ze op mijn nieuwe fiets. Omdat ik ze net als jij mooi vind. Heb wel nog maar drie ritten kunnen maken. Het fietst zeer prettig al is de ervaring beperkt. En het ziet er natuurlijk heel erg mooi uit als je een andere kleur dan zwart ook mooi vindt voor je banden.
De fiets staat sinds begin november op zolder en ik zie wel dat het bruin aan het verkleuren is. Daarmee wordt het niet mooier. Of dat iets te maken heeft met het binnen staan weet ik niet.
Als deze versleten zijn stap ik over op Pirelli P-zero skinwall. Ik wil kijken hoe die bij de fiets staan en ze zijn lichter dan de Ere banden. Minder geld voor minder gewicht. Normaal is dat andersom bij fietsen
De fiets staat sinds begin november op zolder en ik zie wel dat het bruin aan het verkleuren is. Daarmee wordt het niet mooier. Of dat iets te maken heeft met het binnen staan weet ik niet.
Als deze versleten zijn stap ik over op Pirelli P-zero skinwall. Ik wil kijken hoe die bij de fiets staan en ze zijn lichter dan de Ere banden. Minder geld voor minder gewicht. Normaal is dat andersom bij fietsen
- thestudent
- Forum-lid HC
Het ontgaat mij waarom iemand deze banden zou aanschaffen als de grotere merken stukken goedkoper zijn. Snel wat reviews doorgebladerd en naast een hoop geblaat lijken deze banden niet beter dan de snelle versies van Schwalbe, Pirelli, Vittoria of Continental. Het zijn verder ook geen slechte banden. Maar waarom zou je er meer geld voor neertellen...
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- thestudent
- Forum-lid HC
Wil je fijne hoge tpi banden schaf een setje veloflex banden aan. Bespaar je 20 euro per band ongeveer. Die hebben ze nu ook in tubeless ready versies.
Laatst een aantal van de vorige klassieke serie gekocht aan 20 euro per stuk, wel de zwarte versie. Zullen nog wel op een aantal plekken te vinden zijn in uitverkoop tussen de 20-25 euro. En dan kan je bijna 3x zoveel banden kopen voor het zelfde geld.
Laatst een aantal van de vorige klassieke serie gekocht aan 20 euro per stuk, wel de zwarte versie. Zullen nog wel op een aantal plekken te vinden zijn in uitverkoop tussen de 20-25 euro. En dan kan je bijna 3x zoveel banden kopen voor het zelfde geld.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Dit soort merken zitten ook in mijn allergie zone, net als een Swett, Fons en Part.mackersv2.0 schreef: ↑04 feb 2021 09:51 Dat is toch met al die Ere spullen.
Overprijsde generieke producten met een romig reclamesausje.
Affin, uiteindelijk zal het niets beter of slechter zijn dan de gevestigde merken die in feite hetzelfde doen. Een designtje maken en deze door een Aziatische contractor laten produceren, of nog luier; gewoon unieke rechten kopen op een design van diezelfde Aziatische contractor.
'Het werk' zit hem dan ook in alles er om heen, websites, voorraden, leveringen, spuitschema's, garantieafhandeling, assemblage etc. Toch gun ik het deze partijen niet. Hun toegevoegde waarde aan de markt als geheel is nihil. In principe zijn ze gewoon servicepunt van fabrikanten die open molds aanbieden en voeren ze enkel de taken uit waar het meeste marge op zit. Als klant maakt het uiteindelijk niet uit, je krijgt waarschijnlijk gewoon een degelijk product en voor velen maakt het niet uit dat ze eigenlijk gewoon teveel betalen aan een lokaal tussenpersoon.
Voor dit soort bedragen gaat mijn voorkeur naar de gevestigde orde die ook gewoon in kunnen staan voor garantie, service en ontwikkeling van hun product i.p.v. bedrijven die alleen meeliften.
Laatst gewijzigd door DeletedUser02 op 04 feb 2021 11:35, 1 keer totaal gewijzigd.
Deze band ERE RESEARCH OMNIA CLINCHER RACE VOUWBAND ZWART geprobeerd max 1000km. Geen perfecte match, nu Conti GP5000.
Worden wel netjes geleverd met ventielverlenger en binnenband.
Worden wel netjes geleverd met ventielverlenger en binnenband.
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
FERNWEE op U-tube was ooit eens een pusher voor Ere. Tijdens die eerste rit gelijk lek ik zou het samenvatten in zijn woorden A BIg Shout Out to Ere.
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Ik denk dat dat ging om Wolfgang Arenz, die nu Wolfpack Tires runt.