als hij overjarig en erg groot is kan ik me de prijs voorstellen maar als de fiets je past vind ik het wel een erg mooie deal: dat ding rijdt prima. de geometrie paste me niet zo op een of andere manier maar dat is persoonlijk want het frame is prima en met deze afmontage, ja ik vind het ook een koopje. en denk dat je ergens anders niet veel meer fiets krijgt voor dat geld: hij zal wel iets zwaar zijn, maar ja wat wil je.
succes met deze prachtige fiets.
Moeilijke keuze
De Moerasruiter uit het Paradijs http://www.mtblelystad.nl/" onclick="window.open(this.href);return false;
rubenio schreef:djave schreef:Ja. Helaas is het voor mezelf te mooi om waar te zijn. Heb even contact gezocht met de zaak maar ze hebben alleen nog een 53 cm. Iets te groot voor me met mijn 1.80m.
Volgens mij zou dat wel de juiste maat moeten zijn, 49 (kleinere optie) lijkt me namelijk te klein voor iemand van 1.80.
Verder is het niet zo heel speciaal voor deze prijs, ondanks dat het een nette bike is gaan deze overjarige w8's voor lage prijzen weg..
Ligt er een beetje aan hoe diep je wil/kan zitten?
Ik ben iets van 1,85 ik zit op een Santos 19 inch (49).
Nu begin ik te twijfelen. Ik heb een binnenbeenlengte van ong 77 cm. Mijn benen zijn relatief kort als je het vergelijkt met mijn bovenlichaam. Ik dacht altijd dat een 53 cm echt veel en veels te groot was maar dit is niet zomaar het geval als ik reacties hierboven lees? Ikzelf dacht namelijk dat ik een 18 inch moest hebben.
met je 1.83 zal een 21 inch veels te groot zijn.
19 inch is dan inderdaad een betere keus.
Ik ben 1.86 en rij nu met een 19,5 inch (voorheen 20 inch maar met iets kortere bovenbuis).
Kijk bij de aanschaf van een ATB vooral naar de lengte van de bovenbuis. Deze primeert op de zitbuis daar je bij een mountainbike veel meer kunt spelen met de zadelpen als bij een racefiets.
19 inch is dan inderdaad een betere keus.
Ik ben 1.86 en rij nu met een 19,5 inch (voorheen 20 inch maar met iets kortere bovenbuis).
Kijk bij de aanschaf van een ATB vooral naar de lengte van de bovenbuis. Deze primeert op de zitbuis daar je bij een mountainbike veel meer kunt spelen met de zadelpen als bij een racefiets.
Ik ben 185 groot met een bbl van 92. Ik heb op de W8 gezeten en de zadelpen kwam er bijna 25 cm uit. Ik heb lange benen in verhouding tot mijn bovenlijf. Bij jou zal de zadelpen er zo'n 8 à 10 cm uitkomen. Het kan wel, maar het is niet gebruikelijk.
De bovenbuis van de W8 21" is 610 mm.
De bovenbuis van de W8 21" is 610 mm.
Scott Addict SE
Bulls Copperhead 3
Bulls Copperhead 3