Kent iemand de 975 disc wielen of 970 velgrem wielen xtr van shimano. Hoe zijn deze ten aanzien van stevigheid en spaakbreuk? Zijn er misschien betere alternatieven?
Bedankt alvast.
Redalert
Shimano wh-m970 goede wielen?
Hallo xtr is niet slecht nadeel zijn centerlock schijven en stijfheid is iets minder.
Ik heb zelf een set Fetherlight`s hele licht wielset, stijf, tubelles, en de naven zijn zonder gereedschap te (de)monteren!
Kijk op ,www.fetherlight.nl
Gr
MM
Ik heb zelf een set Fetherlight`s hele licht wielset, stijf, tubelles, en de naven zijn zonder gereedschap te (de)monteren!
Kijk op ,www.fetherlight.nl
Gr
MM
-
- Forum-lid
Ik wilde de xtr wielen ook aanschaffen, totdat ik besloot om een cyclocrosser te kopen. Wat ik heb gelezen is het een heel betrouwbare, stijve wielset met uitstekende naven. Volgens mij heeft dit setje zich ondertussen ook wel bewezen.
Ik heb er in ieder geval veel meer vertrouwen in dan dat huismerkje wat hierboven vermeld word.
Ik heb er in ieder geval veel meer vertrouwen in dan dat huismerkje wat hierboven vermeld word.
Je kan voor centerlock gewoon adapters krijgen om toch gewoon IS schijven te monteren dus dat is opzich ook niet het grootste probleem.
Niet om te spammen(puur voor info voor TS) maar op mountainbikeforum staat er behoorlijk veel geschreven over oa de XTR wielset, dus daar zou je ook is kunnen kijken.
Niet om te spammen(puur voor info voor TS) maar op mountainbikeforum staat er behoorlijk veel geschreven over oa de XTR wielset, dus daar zou je ook is kunnen kijken.
Cube litening super hpc race sram red (total los)
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace
Cube aerium super hpc race ultegra 11spd
Flanders CX ultegra/dura-ace