Giant
-
- Forum-lid HC
Prachtige fiets en vooral heel fraaie kleur, maar inderdaad een vreemde en minder fraaie kabelloop aan de voorzijde.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Wauw wat een fiets. Prachtig.
Giant is wel sexy. Sexy in klasse. Trouwens volgens mij was Giant vroeger meer revolutionair, kwamen zij niet begin jaren 90 met sloping frame concept, waar profs erg gelukkig mee waren? ONCE ploeg volgens mij
Giant is wel sexy. Sexy in klasse. Trouwens volgens mij was Giant vroeger meer revolutionair, kwamen zij niet begin jaren 90 met sloping frame concept, waar profs erg gelukkig mee waren? ONCE ploeg volgens mij
Ook wel sexy shapes hoor. De TCR Advanced Pro rimbrake (2016-2020) staat makkelijk in mijn persoonlijke top 5 van mooiste hedendaagse frames. Giant's spuitschema's zijn de afgelopen jaren helaas wel hit or miss wat mij betreft. Van gadver tot wooow!
Woow: zie hierboven, maar ook deze:
voorbeeldje van wat ik gadver vind: https://i.ytimg.com/vi/DzvRj4IsWUg/maxresdefault.jpg
-
- Forum-lid
Inderdaad, tja, overal de prijzen dus omhoog. Zag dat mijn fiets ook 300 euro duurder is geworden. Blij dat ik hem twee weken geleden heb kunnen ophalen.
Maar veel fietsen zijn duurder geworden en daarbij dit jaar al niet meer leverbaar. Bij Rapha heb ik het gevoel dat ze dit juist andersom doen, alles in de aanbieding zolang het niet leverbaar en bestelbaar meer is.
Maar veel fietsen zijn duurder geworden en daarbij dit jaar al niet meer leverbaar. Bij Rapha heb ik het gevoel dat ze dit juist andersom doen, alles in de aanbieding zolang het niet leverbaar en bestelbaar meer is.
Een hele goedemiddag!
Vorig jaar zomer deze prachtige Giant TCR Advanced 2 aangeschaft. Mijn eerste fiets, om te kijken of het bevalt. Meteen een onderhoudsbeurt door de FM laten doen.
Helaas wegens knie klachten (wandelen, krachttraining en fietsen) de hobby niet meer beoefend. Sinds deze week het fietsen weer opgepakt en het bevalt prima. Jammer genoeg voel ik de knieën weer opspelen...
Dure sport dit! Heb nog een heel lijstje met dingen die ik wil aanschaffen
- Verlichting (voor de donkere tijden)
- HideMyBell
- Schoonmaak- en onderhoudsset
- Kleding (wat is aan te raden voor in het voorjaar?)
- Nieuwe (brede) schoenen. Mijn Sidi's knellen iet wat af
- KSK of Topeak pomp
Vorig jaar zomer deze prachtige Giant TCR Advanced 2 aangeschaft. Mijn eerste fiets, om te kijken of het bevalt. Meteen een onderhoudsbeurt door de FM laten doen.
Helaas wegens knie klachten (wandelen, krachttraining en fietsen) de hobby niet meer beoefend. Sinds deze week het fietsen weer opgepakt en het bevalt prima. Jammer genoeg voel ik de knieën weer opspelen...
Dure sport dit! Heb nog een heel lijstje met dingen die ik wil aanschaffen
- Verlichting (voor de donkere tijden)
- HideMyBell
- Schoonmaak- en onderhoudsset
- Kleding (wat is aan te raden voor in het voorjaar?)
- Nieuwe (brede) schoenen. Mijn Sidi's knellen iet wat af
- KSK of Topeak pomp