Met dit soort raadseltjes win ik bijna altijd
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Less is bore
Nee die van 2021 nog niet te koop Die komen pas in mei. Dit was nog een paar op de Lake site
Afzien is de kunst om je protesterende organen in slaap te wiegen... onamihs stal die van P.Winnen.
Was het gewoon bijna vergeten: niet gekocht maar gewonnen bij Mantel
Een paar Favero Assioma Duo's. Geweldig maar nu ik deze heb wel jammer dat ik dit spul niet 30 jaar geleden al had
Een paar Favero Assioma Duo's. Geweldig maar nu ik deze heb wel jammer dat ik dit spul niet 30 jaar geleden al had
Iedereen die sneller fietst dan ik is verdacht van doping! Wat zijn er toch veel dopingklanten tegenwoordig :O
-
- Forum-lid
[youtube][/youtube]
Met vriendelijke groet,
Bas
Ik heb de Wahoo ook op stock gekocht. Heb jij hem al binnen? Zo ja hoe lang heb je moeten wachten?
Met vriendelijke groet,
Bas
Bianchi Infinito 2017
Ik heb hem opgehaald de dag dat ik hem besteld heb . Hij was op stock bij mijn fietsenmaker.Baslammers12 schreef: ↑16 feb 2021 12:50 [youtube][/youtube]Ik heb de Wahoo ook op stock gekocht. Heb jij hem al binnen? Zo ja hoe lang heb je moeten wachten?
Met vriendelijke groet,
Bas
Bij Mantel besteld: nieuwe MTB bandjes Rocket Ron/Racing Ralph, Orange seal en MucOff tubeless ventielen.
spatzwear basez 2.
Met alarm tag er nog aan...
Met alarm tag er nog aan...
Van de vrachtwagen gevallen?
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl
Neen, een verstrooide inpakker...
Ik wacht even af hoe de verkoper reageert. Op zich is dat er wel af te krijgen, het staat online vol tips.
Maar liever zoals het hoort en zonder kans het dure shirt te beschadigen.
En net bericht dat m'n SUP weer uitgesteld is.
#baaldagje
Ik wacht even af hoe de verkoper reageert. Op zich is dat er wel af te krijgen, het staat online vol tips.
Maar liever zoals het hoort en zonder kans het dure shirt te beschadigen.
En net bericht dat m'n SUP weer uitgesteld is.
#baaldagje
Je hebt je onderschrift aangepast zie ik... balen, man....
Mijn Ride Farr Aerogravel had wat vertraging bij DHL. Maar binnen!
Eerste testrit is meer dan geslaagd.
En @JoostG, die flare is heel fijn! Had eerder naar je moeten luisteren. Snap dat je die 30 graden fijn vindt.
Mijn Ride Farr Aerogravel had wat vertraging bij DHL. Maar binnen!
Eerste testrit is meer dan geslaagd.
En @JoostG, die flare is heel fijn! Had eerder naar je moeten luisteren. Snap dat je die 30 graden fijn vindt.
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander