Het Grote China Topic (frames + onderdelen)
Klopt, de link van goegel deed het niet meer. Bij deze aangepast.
Qua taxen is dat normaal inbegrepen bij de WXY tracking als je daar voor kiest. Dat is normaal iets trager dan DHL, maar ik vind 2 weken wel best meevallen.
Qua taxen is dat normaal inbegrepen bij de WXY tracking als je daar voor kiest. Dat is normaal iets trager dan DHL, maar ik vind 2 weken wel best meevallen.
Uno-X Mobility or bust!
Ziet er goed uit. Mooie kleur ook! Heb je al een idee hoe je 'm gaat opbouwen?
(ik hoop mijn VeloBuild-099 (kleur Pantone 424c) over twee weken binnen te hebben, ik hou jullie hiervan de hoogte en zal ook e.e.a. plaatsen op m'n project blogje: http://www.roadmeister.cc )
My VeloBuild VB-R-099 project Blog:
https://roadmeister.cc
https://roadmeister.cc
Dat kleur is inderdaad écht mooi.
Ook gewoon een mooi frame. Zonder te veel franjes. Gewoon mooie vormen!
Ook gewoon een mooi frame. Zonder te veel franjes. Gewoon mooie vormen!
Begin steeds meer te twijfelen of ik ooit nog mijn frame ga zien. In Oktober een bestelling gedaan, al maanden staat hij bij de verfspuiter. Voor de rest krijg ik zeer vaag antwoord over hoe lang het nog kan duren.
Nu heb ik geen ontzettende haast, want het is meer een hobby projectje, maar ik had eigenlijk veel meer verwacht van Workswell. Al mijn andere Chinese onderdelen waren er snel en optijd, maar dat Frame laat geweldig lang op zich wachten.
Nu heb ik geen ontzettende haast, want het is meer een hobby projectje, maar ik had eigenlijk veel meer verwacht van Workswell. Al mijn andere Chinese onderdelen waren er snel en optijd, maar dat Frame laat geweldig lang op zich wachten.
Heel herkenbaar. Na mijn bestelling begin september veel contact gehad met Coco van Workswell. Elke keer kwam zij met reacties dat het frame, vork of handlebar in productie was echter vanwege de vele orders vertraging opliep. Pakket kwam eind januari aan en nu aan het opbouwen. Alle producten keurig verpakt en zeer netjes afgewerkt. Tot nu toe geen problemen gehad.Yakovlev schreef: ↑12 feb 2021 10:03 Begin steeds meer te twijfelen of ik ooit nog mijn frame ga zien. In Oktober een bestelling gedaan, al maanden staat hij bij de verfspuiter. Voor de rest krijg ik zeer vaag antwoord over hoe lang het nog kan duren.
@FrBr
Uiteraard, en ik ben ook totaal niet moeilijk aan het doen. Zou het alleen inderdaad op prijs stellen dat de communicatie vanuit Workswell iets beter zou verlopen.
@Erikm125
Lieten ze wel weten wanneer ze je het frame verscheept hadden?
Uiteindelijk komt het natuurlijk wel allemaal goed, daar maak ik me geen zorgen over. Dan maar wat meer met de Gravelbike!
Uiteraard, en ik ben ook totaal niet moeilijk aan het doen. Zou het alleen inderdaad op prijs stellen dat de communicatie vanuit Workswell iets beter zou verlopen.
@Erikm125
Lieten ze wel weten wanneer ze je het frame verscheept hadden?
Uiteindelijk komt het natuurlijk wel allemaal goed, daar maak ik me geen zorgen over. Dan maar wat meer met de Gravelbike!
Hi! Wees alsjeblieft voorzichtig met Alex van Carbona. Ik heb Alex voor de eerste keer een half jaar geleden een mail gestuurd met mijn bestelling. We zijn nu een half jaar verder en er heeft nog steeds geen bestelling plaatsgevonden. Mijn emails worden steeds genegeerd of Alex vertelt dat hij mijn emails per ongeluk heeft gemist. Wees voorzichtig met het besteden van grote bedragen bij Carbonda. Mijn vertrouwen is in elk geval weg.