Keezx schreef: ↑17 feb 2021 18:36
De varianten zijn voor draadbanden, ik ga er maar vanuit dat een 24"tuupie altijd op een 24 tuupvelg past, is dat niet zo , dan hoor je het wel.
Vergeet ETRTO, die houden zich niet bezig met tuupies.
Ik zou contact opnemen met Sjors in Dordrecht.....
Super bedankt tot zover, ik begin er echt zin in te krijgen, haha.
Ja, Sjors gaf ook al aan dat die varianten voor draadbanden zijn, maar ik heb toch al 2 van die varianten gevonden, voor tuupies zoals vermeld in die advertenties, vreemd dus.
Maar ik denk idd dat ik er maar vanuit ga dat zo'n 24" tuupie wel zal passen hoor.
Dan zou ik er in ieder geval al 1 hebben gevonden, wat ook echt nodig is want van het voorwiel is hij helemaal verteerd en gebarsten enzo. Achterwiel gaat nog wel een beetje, maar liefst heb ik wel 2 dezelfde in goede staat natuurlijk. Maar nieuwe moderne hippe dingetjes heb ik er ook liever niet op, zoek dus wel echt die Gommitalia Freccia dingen.
En verder qua onderdelen zal ook wel genoeg speurwerk zijn. Het rubber van me linkerrem op het stuur flink beschadigt en een plastic afwerkrandje daarvan ontbreekt, onmogelijk vinden lijkt mij, maar me vader is erg handig, dus die ken daar wel iets op verzinnen met improviseren
Dan nog een dilemma met de lak. Wil hem het liefst zo authentiek mogelijk houden, mooi dit donkerblauwe met gele buitenremkabels en hier en daar gele Superia stickers. Maar het blauwe is hier en daar best gebladdert en roestplekken op, en de stickers ook niet helemaal perfect meer natuurlijk, maar goed, moet ik allemaal overdenken