Invloed corona op fietsevenementen
GiroDiKika (week dolomieten, incl camping e.d.) geeft aan dat er 3 opties zijn (staan in contact met lokale mensen/autoriteiten)
1. normaal, zoals gepland eind juni
2. aangepast ivm lokale corona-maatregelen, wel eind juni
3. aangepast en verplaatst naar eind augustus
er is geen 4e optie van niet doorgaan ivm corona (zoals vorig jaar).
1. normaal, zoals gepland eind juni
2. aangepast ivm lokale corona-maatregelen, wel eind juni
3. aangepast en verplaatst naar eind augustus
er is geen 4e optie van niet doorgaan ivm corona (zoals vorig jaar).
het lot van heel veel organisaties/zaken/café's/... vrees ik.raven14 schreef: ↑11 feb 2021 11:59 1 van de Vlaamse (neven-) bonden legt er het bijltje bij neer.
https://www.vwfkoers.be/nieuws
In de nasleep van heel die Corona-hysterie zal wel duidelijk worden dat de 'oplossing' een heel stuk erger/schadelijker geweest is als de kwaal ooit had kunnen zijn.
RVV voor toeristen is uitgesteld naar september, dag voor het WK op de weg. Waarschijnlijk wel met beter weer dan op de oorspronkelijk datum (wel zullen het glas maar halfvol zien zeker)
Persoonlijk zou ik er geen enkel probleem mee hebben om aan een massa-event deel te nemen, zelfs niet als dat morgen was. Ik kijk er zelfs naar uit (Schleck is normaal de eerste op mijn kalender)
Ben maar eens in de pen geklommen. Mijn visie lees je hier.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik ben er ook bang voor.
Pure theorie: dit soort evenementen zouden ook wel eens gecancelled kunnen worden om geen precedent te scheppen. Een blind paard kan het verschil zien tussen een festival en een cyclo, maar op papier zijn het voor de beleidsmakers gewoon grote evenementen.
Pure theorie: dit soort evenementen zouden ook wel eens gecancelled kunnen worden om geen precedent te scheppen. Een blind paard kan het verschil zien tussen een festival en een cyclo, maar op papier zijn het voor de beleidsmakers gewoon grote evenementen.
Less is bore
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Die televisievirologen zijn echt een pest in Vlaanderen. Eerst allemaal samen tot een compris komen om dan nadien allemaal iets anders te gaan verkondigen op Twitter.
Cycling Vlaanderen vraagt nu om een vooruitzicht voorop te stellen (volgende vrijdag is er opnieuw overleg in België) zodat we op z'n minst al kunnen uitkijken naar groepsritten en/of lokale koersen.
Cycling Vlaanderen vraagt nu om een vooruitzicht voorop te stellen (volgende vrijdag is er opnieuw overleg in België) zodat we op z'n minst al kunnen uitkijken naar groepsritten en/of lokale koersen.