Canyon
Bij mij hetzelfde.
Is gewoon een kwestie van oefenen op een hoge cadans. Dat went is mijn ervaring, heel snel
Courir c'est mourir un peu
-
- Forum-lid
Wel apart dat mijn core spieren nadat ik de pen had vervangen opeens wel ruim 100 cadans aan konden.
En ook de core spieren van Tom Boonen lieten het opeens afweten toen hij op een Endurace met VCLS 2.0 zadelpen reed. Hij dacht eerst dat hij lek gereden was..
-
- Forum-lid
Die ziet er al aardig gehavend uit! Was deze wel gemonteerd met grease en geen carbon pasta? En wat zegt Canyonervan? Bij mij gaven ze aan dat het nog minimaal en enkel optisch was en niet zorgwekkend. Kon ik me opzicht in mijn geval wel in vinden, maar hier zou ik toch wel garantie aanvragen. Hoe ziet je frame eruit?
- thestudent
- Forum-lid HC
DIe pen ziet er vettig uit dus het lijkt me dat dat erop zat. Bovenste stuk wat afgeveegd voor de foto van het carbon. Hier is al bijna een mm materiaal weg. Zadelpen zal vrij ver uit het frame steken gezien de locatie, wat het probleem ook veel erger maakt.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
-
- Forum-lid HC
Dat wordt een gevalletje, haal maar terug die handel.
Bizar zeg!
Wat ik me dan echt afvraag, is dit tijdens de testfase niet naar boven gekomen.
Die zadelpen, dat is een, maar je frame gaat ook mee,
Ik voel een insert aankomen........ of gewoon klemming bovenin.
Nu heb ik nul theoretische kennis over materiaal, maar hoe verzin je dit, soms denk dat je het beter met gezond verstand zonder kennis kan verzinnen dan dit. Je weet toch dat carbon een materiaal is wat bij wrijvring extreem snel slijt, zeker op dit plek.
Sterker nog je doel is flexen..... dat is misschien wel nog erger, dan wist je het dus vooraf
Bizar zeg!
Wat ik me dan echt afvraag, is dit tijdens de testfase niet naar boven gekomen.
Die zadelpen, dat is een, maar je frame gaat ook mee,
Ik voel een insert aankomen........ of gewoon klemming bovenin.
Nu heb ik nul theoretische kennis over materiaal, maar hoe verzin je dit, soms denk dat je het beter met gezond verstand zonder kennis kan verzinnen dan dit. Je weet toch dat carbon een materiaal is wat bij wrijvring extreem snel slijt, zeker op dit plek.
Sterker nog je doel is flexen..... dat is misschien wel nog erger, dan wist je het dus vooraf