Je hoopt het natuurlijk nooit, en je verwacht het ook niet. Maar ik ging met jouw tip beneden kijken en het ziet er inderdaad niet te koosjer meer uit... ...specializedmerida schreef: ↑15 feb 2021 14:52Is je draad niet naar z'n grootje aan de aandrijf kant want die Acera crank heeft voor beideGunther90 schreef: ↑15 feb 2021 11:36Dat is het zeker, en de (thank God!) openbare manuals check ik altijd voor ik een vraag stel. Echter zegt die manual dat je voor de job ofwel een TL-FC10 ofwel een TL-FC11 kan gebruiken. Waarbij het verschil in beide mij lijkt te zitten in de manier waarop je ze kan draaien.Orlok schreef: ↑15 feb 2021 11:14 Google is your friend, dus bijgaand de Shimano Dealershandleiding: https://si.shimano.com/api/publish/stor ... 03-ENG.pdf
Dan rest nog altijd mijn zelfde probleem, waarbij ik aan de non-drive side crank 21mm meet (daar past mijn huidige tool op, en die crankarm ligt er al af), en aan de rechterzijde 23mm meet, waardoor dit dus niet met 1 en dezelfde tool kan gedemonteerd worden.
Dus ondanks de manual, blijf ik met de vraag zitten.
kanten dezelfde cranktrekker nodig, kan gebeuren als de cranktrekker er een keer niet ver genoeg is in gedraaid.
Non-drive side, past perfect.
Non-drive side, binnendiameter schroefdraad (je meet het natuurlijk niet 'zo' op, maar klopt wel met de M22x1 die opgegeven wordt bij Parktool als draad/spoed van deze tool)
Drive side, tool gaat er "losjes" in.
Drive side, "schroefdraad"..
Drive side, diameter.....
En nu? Denk dat niemand hier een pasklaar antwoord op zal hebben