Wat ik nu weer op Marktplaats zag....
- thestudent
- Forum-lid HC
Je moet sowieso nooit de kopende partij een betaalverzoek laten sturen. Als je zelf een betaalverzoek mag sturen dan kan er weinig misgaan. Via dat betaalverzoek ( paypal of zelfs je eigen bank ) valt je rekening niet te hacken. Je moet wel alert zijn bij betaalverzoeken gestuurd door anderen. Genoeg voorbeelden van hele opgetuigde betaalterminals op phishing sites.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
- devriesman
- Forum-lid
Die spacertoren valt in het niet bij die lassen. Tjeemig. Ik heb nog een Trek 7600 in de garage staan, bewijs dat je echt wel een mooi frame van alu kunt maken. Dit is vreselijk.
Diana prijst haar Storck aan: https://link.marktplaats.nl/m1670472174 ... nt=app_ios
It takes an awful lot of money to look this cheap - Dolly Parton
Met deze mededelingen bewijs je dat je geen klap van lassen weet.devriesman schreef: ↑22 feb 2021 22:19 Die spacertoren valt in het niet bij die lassen. Tjeemig. Ik heb nog een Trek 7600 in de garage staan, bewijs dat je echt wel een mooi frame van alu kunt maken. Dit is vreselijk.
Ik heb liever duidelijke, zichtbare rupsen dan dubieuze weggeslepen en geplamuurde troep.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
- thestudent
- Forum-lid HC
De bovenste is best wel netjes. De onderste heeft een dikke luchtbel.... Nou ja in ieder geval, je mag aardig oefenen met TIG-lassen om ze zo neer te leggen. En het heeft ook voor een deel met de aluminium legering te maken hoe makkelijk het te lassen is. Er is de laatste jaren op dat gebied een hoop geleerd. Maar ook nu vind je nog genoeg fietsen met lassen die er zo uitzien.
Canyon grail AL.... behoorlijk lelijk
Canyon grail AL.... behoorlijk lelijk
Laatst gewijzigd door thestudent op 04 mar 2021 08:53, 2 keer totaal gewijzigd.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Ja, het enige wat er op aan te merken is, is een stopkratertje.
Voor het mooi had dat uitgefreesd en gevuld kunnen worden.
Wat mij betreft hoeft gelast aluminium er niet als carbon uit te zien.
Dat kan alleen met een hoop slijp- en vulwerk,
Herhaal dit niet onnodig