Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Wat ken materiaal om met de opbouw van de fiets voor mijn zoon verder te kunnen gaan.
In mijn naïviteit had ik gehoopt dat wanneer SRAM brabbelt over matchmaking en BB breedte 68-73mm het verloopstukje voor matchmaking en de spacers voor 73mm bij de groep en BB zitten. Niet dus......
Grappig dat zo'n verloopstukje ongeveer net zo duur is als een NX shifter.
4x 2.5mm spacers voor BB30
verloopstukje om NX shifter te bevestigen op level TL rem
SRAM 11 speed ketting
4x cable house frame protector
In mijn naïviteit had ik gehoopt dat wanneer SRAM brabbelt over matchmaking en BB breedte 68-73mm het verloopstukje voor matchmaking en de spacers voor 73mm bij de groep en BB zitten. Niet dus......
Grappig dat zo'n verloopstukje ongeveer net zo duur is als een NX shifter.
4x 2.5mm spacers voor BB30
verloopstukje om NX shifter te bevestigen op level TL rem
SRAM 11 speed ketting
4x cable house frame protector
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Campagnolo Chorus remhoeven, laatst na een hobbelig stuk maakte mijn voorrem ineens lawaai, en 'viel uit elkaar' daarbij heb ik schijnbaar toch twee onderdelen verloren, want ik krijg mijn voorrem niet meer goed in elkaar.
Een tweetal Vittoria Corsa Control G2 28 mm
Een tweetal Vittoria Corsa Control G2 30 mm
Een tweetal Vittoria Corsa Control G2 28 mm
Een tweetal Vittoria Corsa Control G2 30 mm
-
- Forum-lid HC
Een compressor.
Nadat ik voor de zoveelste keer heb lopen klooien om mijn tubeless banden te monteren, was ik er klaar mee. Wat een gemak is dat bij de montage zeg, binnen no time de banden vol lucht en op voldoende druk om te ploppen.
Nadat ik voor de zoveelste keer heb lopen klooien om mijn tubeless banden te monteren, was ik er klaar mee. Wat een gemak is dat bij de montage zeg, binnen no time de banden vol lucht en op voldoende druk om te ploppen.
-
- Forum-lid
Zaterdag derrailleurkabel gebroken, direct bij Futurum besteld, want snelle levering...
Helaas dus. Nu maar hopen dat fietskoeriers morgen wel komt want ik heb woensdag vrij genomen om te gaan fietsen
Helaas dus. Nu maar hopen dat fietskoeriers morgen wel komt want ik heb woensdag vrij genomen om te gaan fietsen
Dus jij bent zo iemand die geen kabeltje heeft liggen, en daarmee meteen stilstaat?Swedish Chef schreef: ↑22 feb 2021 22:56 Zaterdag derrailleurkabel gebroken, direct bij Futurum besteld, want snelle levering...
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
-
- Forum-lid
bezorging van de Futurumshop gaat bij ons via fietskoeriers, die komen (doorgaans) wel op maandag. (En hebben bevestigt dat het pakketje vandaag wel komt)
-
- Forum-lid
Goed dat je het vraagt. Nee, zo iemand ben ik niet, heb eigenlijk altijd wel een voorraadje slijtageonderdelen in huis. Ik had een kabelset voor remmen en versnelling op voorraad. Die heb ik vorige week gemonteerd. Ik zal iets niet helemaal goed gedaan hebben dat de kabel van de voorderrailleur het niet gehouden heeft. Misschien voortaan toch maar een dubbele set van alles op voorraad gaan houden
Wat voorraaditems besteld
- 12-25 cassette Ultegra (105 was op)
- 2x binnenkabel Shimano
- 11-36 Rival cassette (voor fietsmaatje)
- 2x Ultegra ketting 11sp
- stuurlint Easton
- PF92 Shimano BB voor de MTB
- 12-25 cassette Ultegra (105 was op)
- 2x binnenkabel Shimano
- 11-36 Rival cassette (voor fietsmaatje)
- 2x Ultegra ketting 11sp
- stuurlint Easton
- PF92 Shimano BB voor de MTB
Luchtcompressor gekocht. Momenteel in de aanbieding bij de Gamma
https://www.gamma.nl/assortiment/stanle ... /p/B120384
En op advies van Havana ook direct een hele accessoire set er bij
https://www.bol.com/nl/p/scheppach-luch ... oductTitle
https://www.gamma.nl/assortiment/stanle ... /p/B120384
En op advies van Havana ook direct een hele accessoire set er bij
https://www.bol.com/nl/p/scheppach-luch ... oductTitle