Forum weer traag!
Wachten op de nieuwe website schiet niet op. Dat is hetzelfde als bij de belasting dienst die eigenlijk all opnieuw moeten optuigen uiteindelijk gebeurt er niks en loopt alles vast..
+1
Zo zie ik het ook. En behalve die spaghetticode ook een hoop vertraging door de bizarre hoeveelheid advertenties en trackers. Niet dat ik daar last van heb want zie de meeste gelukkig niet door een afdoende adblocker.
Ben alleen bang dat als je er voor moet betalen er veel gebruikers af zullen haken.
Anderzijds ... dan hou je wel de echte liefhebbers over
Inmiddels is wel duidelijk dat de redactie van Fiets volstrekt niets in de pap te brokkelen heeft. Immers, Edwin beloofde lang geleden al eens dat er iets zou worden vernieuwd/aangepakt. Nou ... daarvan hebben we nog niets gezien (helaas).
Merckx Sallanches64
Cube Reaction Pro 2018
Cube Reaction Pro 2018
- daniel1975
- Forum-lid HC
Tis nu heel wisselend: ene moment redelijk snel, andere moment dramatisch traag.
Less is bore
Betalen voor een forum Er zijn zoveel forums, waar niet betaald word. Sommige mensen betalende members voor extra diensten maar dat is optioneel.
1 ding is wel zeker, de afgelopen weken is dit forum veel niet toegankelijk, dat is niet best...
1 ding is wel zeker, de afgelopen weken is dit forum veel niet toegankelijk, dat is niet best...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Wat een puinhoop.
Wil fiets van het forum vanaf?
Je zou het zo denken.
Na 25 minuten proberen ben ik er eindelijk terug op.
Melding in Firefox
Melding in Chrome
Wil fiets van het forum vanaf?
Je zou het zo denken.
Na 25 minuten proberen ben ik er eindelijk terug op.
Melding in Firefox
Melding in Chrome
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Het begint ridicuul traag worden... Ik begin m'n forumbezoeken afbouwen door de frustratie...
- daniel1975
- Forum-lid HC
Als ze er vanaf willen kunnen ze dat beter gewoon kenbaar maken. Wellicht dat iemand het over kan en wil nemen.
Dit is echt antireclame.
Dit is echt antireclame.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC