Wat heb jij voor het laatst gekocht?
Gisteren mijn Garmin 1030 mount besteld bij FramesandGear in Denemarken. De HideMyBell die ik nu op mijn BMC heb is erg instabiel en schudt veel op de Nederlandse wegen, en maakt me gek. Het valt ook naar beneden bij het rijden op echt slechte wegen of kasseien.
De kunststof constructie is niet stijf genoeg en tussen de kunststof onderdelen is er geen wrijving om hem op zijn plaats te houden. Ik hoop dat de constructie van het framesandgear.com stijver is.
https://framesandgear.com
De kunststof constructie is niet stijf genoeg en tussen de kunststof onderdelen is er geen wrijving om hem op zijn plaats te houden. Ik hoop dat de constructie van het framesandgear.com stijver is.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Tis aluminium.... dat jij dat niet ziet Keezx.... valt me van je tegen !! Maar affin jou niveau van het Engels is waarschijnlijk onder de maat of je bent te lui om iets op te zoeken.
Stiff lightweight CNC alloy mount, integrable to the BMC ICS aerobar used on the Timemachine Road (2019 onwards).
Stiff lightweight CNC alloy mount, integrable to the BMC ICS aerobar used on the Timemachine Road (2019 onwards).
Ik heb die Hide-my-bell ook (met GoPro-aansluiting voor het lampje) en die zakt helemaal niet met mijn 530
Ik heb er een beetje carbon-pasta aan gesmeerd (met groffe korrel) en erg stevig vast gezet. Heeft de laatste 9000km maar 1 keer een beetje bewogen op een kasseistrook van bijna 2km (bergaf, dus met stevige snelheid en erg slechte stenen)
Ik heb er een beetje carbon-pasta aan gesmeerd (met groffe korrel) en erg stevig vast gezet. Heeft de laatste 9000km maar 1 keer een beetje bewogen op een kasseistrook van bijna 2km (bergaf, dus met stevige snelheid en erg slechte stenen)
@TL - ik heb nu een aanpassing gedaan - hopen dat het iets helpt. Maar ik vond de mount ook behoorlijk trillen op een klinkerweg. Mijn aluminium Edge mount op de andere fiets is een stuk steviger en stabieler.
@Jans, heb je ook dezelfde met de aansluiting aan de voorzijde, of een versie die rond het stuur klemt.
@Jans, heb je ook dezelfde met de aansluiting aan de voorzijde, of een versie die rond het stuur klemt.
Ik ben niet direkt mee in het verhaalrene schreef: ↑01 mar 2021 17:01 Gisteren mijn Garmin 1030 mount besteld bij FramesandGear in Denemarken. De HideMyBell die ik nu op mijn BMC heb is erg instabiel en schudt veel op de Nederlandse wegen, en maakt me gek. Het valt ook naar beneden bij het rijden op echt slechte wegen of kasseien.
Je hebt dus geen bel meer ? Want ik zoek een mount met bel voor op mijn venge en zie dit toch niet verschijnen op die Deense site
Je had dus ook bij BMC ten rade kunnen gaan voor eentje zonder bel, of niet ?