Wahoo cadence meter
-
- Forum-lid
Goedemorgen,
Afgelopen weekend een Wahoo cadence en snelheidsmeter aangeschaft. Helaas krijg ik de cadence sensor niet werkend. Er wordt netjes een Bluetooth verbinding opgezet maar er wordt geen data doorgestuurd (0 rmp/NA). Ofwel hij meet niks. Iemand nog tips/adviezen?
Afgelopen weekend een Wahoo cadence en snelheidsmeter aangeschaft. Helaas krijg ik de cadence sensor niet werkend. Er wordt netjes een Bluetooth verbinding opgezet maar er wordt geen data doorgestuurd (0 rmp/NA). Ofwel hij meet niks. Iemand nog tips/adviezen?
-
- Forum-lid
Wahoo elemnt Bolt stealth. Echter op de bijbehorende app komt er ook al geen data door.
Edit: Lees net dat er wel verbinding wordt gemaakt, dus optie 1 valt dan af. Zou optie 2 eens uitproberen.
2 mogelijkheden die mij te binnen schieten:
- Batterij vervangen (wellicht geleverd met kapotte of lege batterij). Zou niet moeten, maar is wel een mogelijkheid.
- De sensor verkeerd om gemonteerd. Kan ik op de foto niet zien, maar wellicht heb je de sensor met de verkeerde kant aan de crank geplakt (voor de duidelijkheid: ik bedoel dus niet de verkeerde kant van de crank, maar de sensor zelf).
2 mogelijkheden die mij te binnen schieten:
- Batterij vervangen (wellicht geleverd met kapotte of lege batterij). Zou niet moeten, maar is wel een mogelijkheid.
- De sensor verkeerd om gemonteerd. Kan ik op de foto niet zien, maar wellicht heb je de sensor met de verkeerde kant aan de crank geplakt (voor de duidelijkheid: ik bedoel dus niet de verkeerde kant van de crank, maar de sensor zelf).
-
- Forum-lid
Top, ga ik straks eens proberen.
Wat zou de "goede" kant moeten zijn? Nu wijst het Wahoo logo naar buiten.
Wat zou de "goede" kant moeten zijn? Nu wijst het Wahoo logo naar buiten.
-
- Forum-lid
Zojuist nog even wat getest. Er brandt een blauw lampje bij het bewegen van de sensor. Het schudden van de sensor (los) geeft eveneens geen data
En via ant+?castillions schreef: ↑02 mar 2021 12:48 Zojuist nog even wat getest. Er brandt een blauw lampje bij het bewegen van de sensor. Het schudden van de sensor (los) geeft eveneens geen data
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
-
- Forum-lid
Hoe krijg ik dat voor elkaar?nijkie schreef: ↑02 mar 2021 20:32En via ant+?castillions schreef: ↑02 mar 2021 12:48 Zojuist nog even wat getest. Er brandt een blauw lampje bij het bewegen van de sensor. Het schudden van de sensor (los) geeft eveneens geen data
https://eu.wahoofitness.com/instructions/rpmcastillions schreef: ↑02 mar 2021 21:55Hoe krijg ik dat voor elkaar?nijkie schreef: ↑02 mar 2021 20:32En via ant+?castillions schreef: ↑02 mar 2021 12:48 Zojuist nog even wat getest. Er brandt een blauw lampje bij het bewegen van de sensor. Het schudden van de sensor (los) geeft eveneens geen data
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.