Wielen spuiten
-
- Forum-lid HC
Ken dat spul, de reden voor de binnenzijde is dat het niet tegen uv kan en ook niet echt tegen vocht. Rc modellen worden zelden echt nat en blijven ook niet heel lang buiten dus voor een fiets valt dit spul wel af (als is de revell modelbouw verf wel handig voor bijtippen dus dat is voor kleine plekjes wel een optie (net als nagellak).
Vandaag de spaken van mijn voorwiel matzwart gespoten (achterwiel was al gebeurd). Eerst even met thinner de spaken opgepoetst en vervolgens met lak van het merk Luiqitex de spaken gespoten terwijl het wiel ronddraaide al hangend aan een reparatiestandaard. Dit om 'druppels' op de spaken te voorkomen. Velgen en naven vantevoren goed ingepakt met schilderstape.
Ben wel tevreden met het resultaat. Bij de spaaknippels is het echter wel heel moeilijk om de verf dekkend te krijgen, ik denk dat ik dit met een lakstift ga verfijnen.
Ben wel tevreden met het resultaat. Bij de spaaknippels is het echter wel heel moeilijk om de verf dekkend te krijgen, ik denk dat ik dit met een lakstift ga verfijnen.