Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
- daniel1975
- Forum-lid HC
VDBB!!!
Eerste NL overwinning van vandaag is binnen. Fraaie finale, knap gekoerst.
Less is bore
Geen editie die lang zal beklijven. Ik zie liever minder gecalculeerd ploegenspel, maar goed, dat is de macht van een ploeg met enkel toprensters.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Klopplank kapot?daniel1975 schreef: ↑06 mar 2021 13:13 VDBB!!!
- daniel1975
- Forum-lid HC
Was zeker niet alleen ploegenspel. Blaak was de sterkste, Vleuten viel tegen, Longoborgini goed geprobeerd. En sowiso prachtige heli-plaatjes.
Less is bore
Ik zeg nergens dat het alleen ploegenspel is, maar ik kijk niet graag naar een winnaar die in een vlucht met twee kilometers in het wiel blijft zitten om er enkel de laatste honderden meters uit te komen.
Daar sluit ik mij bij aan. Uiteraard slim ploegenspel maar ik zie liever een strijd met open vizier. SD-Worx koerst op zich vrij aanvallend maar rijdt zo weinig mogelijk op kop met iemand in het wiel. Dat zag je nu ook enkele keren. Moolman en Blaak vallen aan en krijgen gezelschap maar nemen dan niet meer over. Tegelijkertijd stoppen de andere ploegmaats achteraan af. Ze rijden dan zowel vooraan als achteraan niet. Neem daarbij dat ze ook sowieso de betere rensters hebben dan weet je het wel. Nogmaals: dat is hun goed recht maar ik verkies een ander koersverloop
- daniel1975
- Forum-lid HC
- Enzzo
- Forum-lid HC
Dat vond ik ook. Naar eigen zeggen ging ze er vanuit dat een Italiaanse in Italië wel gewoon zou blijven rijden. Slim maar niet heel chique denk ik...
Wat me ook verbaasde was dat er achter haar nog een aanval kwam uit dezelfde ploeg
Weet niet of het allemaal zo gesmeerd loopt als ze het doen voorkomen daar.
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Riejanne 46e op 5 minuten van Blaak. Helaas betrokken bij een valpartij op sector 6 en daarna niet meer terug vooraan gekomen.
Lucinda Brand pas 73e op 11 minuten valt mij dan weer tegen maar ik weet niet of zij ook tegenslag had.