Kortingscodes
-
- Forum-lid
25 euro korting op alles bij Futurum bij besteding van tenminste 125 euro.
Gebruik de kortingscode FSH-WOW25 in de winkelwagen en de korting wordt automatisch verrekend. De actie is geldig tot maandag 15 maart 2021, 17:00 uur
Tip: Hun 4 seasons jacket II zit al in een actie, daaroverheen dus nu 25 euro korting. Daarmee komt het op 125 euro.
Gebruik de kortingscode FSH-WOW25 in de winkelwagen en de korting wordt automatisch verrekend. De actie is geldig tot maandag 15 maart 2021, 17:00 uur
Tip: Hun 4 seasons jacket II zit al in een actie, daaroverheen dus nu 25 euro korting. Daarmee komt het op 125 euro.
Heb een Futurumshop code voor een gratis Gift Box t.w.v. €35,- bij je volgende bestelling (minimaal €100,-). Ik geloof dat het bestaat uit een binnenbandje, CO2 pomp + patroon, twee bandenlichters en een gelletje.
Ik ga 'm zelf niet gebruiken, dus stuur maar een PM!
Edit: code is vergeven
Ik ga 'm zelf niet gebruiken, dus stuur maar een PM!
Edit: code is vergeven
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Surly Cross Check - 105 11s - DT RR511/DT350
Iemand nog een idee welke futurumshop kortingscode bij het laatste fietssport magazine zat? Bij mij ging het iets te snel richting de oud papierbak.
Iemand nog een kortingscode van Futurumshop of andere winkel waar ik nieuwe Sram x-glide 11 speed buitenbladen kan bestellen? Een tip is ook welkom maar hoort neem ik aan eerder thuis in het 'waar laagst geprijsd' topic.
Iemand nog een kortingscode van Futurumshop of andere winkel waar ik nieuwe Sram x-glide 11 speed buitenbladen kan bestellen? Een tip is ook welkom maar hoort neem ik aan eerder thuis in het 'waar laagst geprijsd' topic.
Bij mij zat er dus een kortingscode voor een gratis gift box in, zie mijn bericht hierboven.
Bianchi Infinito - Ultegra R8000 - FFWD F4R FCC/DT240
Futurum shop is 1 van de weinige shops die veel met kortingcodes werkt. Dan is een logisch gevolg dat dit vaak terugkomt in dit topic. Futurumshop is dan ook een dure webshop, de andere hebben meestal gewoon scherpe prijzen.
o'7o
-
- Forum-lid HC
Als je in de huidige fietsmarkt nog zoiets als kortingen nodig hebt om een product te verkopen gaat er iets echt niet goed. Spullen en dan met name fietsen /onderdelen gaan sneller de deur uit dan dat ze nabesteld kunnen worden. Een aantal webshops zijn inmiddels voor de slijtdelen zelfs naar de adviesprijs over gegaan en dat wordt "korting bestaat niet" wel heel erg duidelijk.Futurum shop is 1 van de weinige shops die veel met kortingcodes werkt. Dan is een logisch gevolg dat dit vaak terugkomt in dit topic. Futurumshop is dan ook een dure webshop, de andere hebben meestal gewoon scherpe prijzen.
Oké, bedankt. Het leek me al wat te toevallig als er verschillende acties bezig waren. Ik zal eens kijken of ik 'm nog kan terugvinden. Met de gift box kan ik vast iemand blij maken.