Retro / oudere fietsen
Van zo'n ding is het gewicht totaal niet interessant, zal een kilo of 11 , 12 zijn....en je kan hem, heel merkwaardig, ook zelf aan een haak met unster hangen.
Het is ook geen racefiets, maar een sportfiets zoals dat toen heette.
Het is ook geen racefiets, maar een sportfiets zoals dat toen heette.
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Als het goed is, staan het framenummer onder op de bottom bracket. Daarmee kun je het bouwjaar bepalen.
-
- Forum-lid
Geschikt voor de retro TurfToertocht in de Peel.
Bouwjaar zou 1977 kunnen zijn.
Wat ie waard is ? Hier in NL worden ze sterk ondergewaardeerd.
Show hem eens op een facebook forum Retrofietsen. Tref je mogelijk liefhebbers ipv lui die hier de boel afkraken.
-
- Forum-lid
Tis ne stille inderdaad. We weten zo niet de staat van de bracket-as, het balhoofd, de naven e.d.
Heeft wel enkel details
- Lugs ( mooi lang uitlopende punten ) De openingen met witte verf vullen. .
- Remkabel door de stuurpen
- Achterbrugje met de perforatie zie je niet veel.
Er valt iets van te maken, doet ie het zelf niet, dan zou ik niet veel bieden in deze staat. Hij staat er slorig bij. Verloederd.
Denk wel dat er iets leuks van te maken is. Het is staal. Dat plompe stuur gaat er als eerste eraf. De kabels horen netjes op lengte. Wit stuurlintje, wit zadel. Andere velgen met nieuwe banden erop ( mijn voorkeur: 32mm Cross XN Pro met diamant profiel ).
Evt. netjes strak overspuiten en decals weglaten. Mooi clean. Onder de bracket staat genoeg.
En daarmee aansluiten bij de vele retrotoertochten. Vooral een leuke voor de TurfToertocht. Daar ligt accent op retro cyclocross fietsen.
Heeft wel enkel details
- Lugs ( mooi lang uitlopende punten ) De openingen met witte verf vullen. .
- Remkabel door de stuurpen
- Achterbrugje met de perforatie zie je niet veel.
Er valt iets van te maken, doet ie het zelf niet, dan zou ik niet veel bieden in deze staat. Hij staat er slorig bij. Verloederd.
Denk wel dat er iets leuks van te maken is. Het is staal. Dat plompe stuur gaat er als eerste eraf. De kabels horen netjes op lengte. Wit stuurlintje, wit zadel. Andere velgen met nieuwe banden erop ( mijn voorkeur: 32mm Cross XN Pro met diamant profiel ).
Evt. netjes strak overspuiten en decals weglaten. Mooi clean. Onder de bracket staat genoeg.
En daarmee aansluiten bij de vele retrotoertochten. Vooral een leuke voor de TurfToertocht. Daar ligt accent op retro cyclocross fietsen.