Schone dames!
-
- Forum-lid HC
Mensen, schone dames topic. Komop zeg. Je gaat toch ook niet op een kinderfeestje je mening uiten over pedofolie, racisme en terrorisme en die kindertjes op het hart drukken dat ze later maar beter hun stem kunnen laten gelden? Los van de politieke/tattoo discussie, is je publiek lezen ook een vaardigheid...
https://www.instagram.com/pedaling.meli/
Mooie dame. Al mag iemand haar eens zeggen dat er ook zoiets als kleur bestaat. Altijd in het zwart.
Mooie dame. Al mag iemand haar eens zeggen dat er ook zoiets als kleur bestaat. Altijd in het zwart.
Gelukkig krijgt de "woke-stroming" hier weinig voet aan de grond. Ondertussen ben ik wel heeeeel benieuwd naar de geheime bron van de onaflatende plaatjesstroom van ypuh
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- daniel1975
- Forum-lid HC
Die bril is verschrikkelijk lelijk!
De 2e Saeco fiets is die van Chipo denk ik?
De 2e Saeco fiets is die van Chipo denk ik?
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Ik heb hem ooit gezien bij de Dolomieten Marathon. Volgas met de eerste horde mee de Passo Pordoi op, en vervolgens daar boven helemaal gesoigneerd, relaxed hangend op zijn fiets, de rest van het volk langs zien komen
Mag dan toch als echte liefhebber van vrouwelijk schoon niet ontbreken in dit topic
Mag dan toch als echte liefhebber van vrouwelijk schoon niet ontbreken in dit topic
Less is bore
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Wallen zijn prima (heeft één van mijn favoriete wielrensters ook) maar dan toch liever echte hardfietsters in plaats van zo'n selfie queen
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Daar kan ik mee akkoord gaan, maar dan zit je het verkeerde topic te lezen toch?