Het grote domme vragen topic
-
- Forum-lid HC
bovenbuis (horizontale buis) zou ik vanaf blijven. Ik zou een frame met een deukje in die buis al niet meer gebruiken dus al helemaal geen gaten boren (is qua belasting een zeer kritisch deel van een ruitframe)
Wellicht dat dit een veilige oplossing is?mimoza schreef: ↑18 mar 2021 15:16 Kan ik mijn (volgens mij behoorlijk dikwandig alu) frame (Cube Cross Race) een extra set gaten boren voor een bidonhouder/batterijhouder van de verlichting/frametas/... op de bovenzijde van de bovenbuis?
Is dat een plek waar ik geen gaten durf te boren (ik ben er redelijk gerust in, maar wil even afchecken)
Ik wil werken met twee blindklinkmoeren, maar dan moeten der eerst twee gaatjes in
Zijn daar tegenindicaties voor?
https://www.decathlon.nl/p/universele-b ... R-p-143406
De magene heeft ook bluetooth en ant+. Dus ja.
lang antwoord: https://si.shimano.com/#/en/EV/RD-5700
kort antwoord: ja
kort antwoord: ja
Waarom stellen mensen steeds vaker nuttige technische vragen in dit topic?
Een beetje meer zelfvertrouwen mag wel. Het is niet erg om een vraag te stellen die al eerder gesteld is, ondanks dat sommige forumleden liever energie steken om daarover te klagen dan om even te helpen.
Ik doe altijd gewoon vet op de cups en ze lopen er nooit uit.
Een beetje meer zelfvertrouwen mag wel. Het is niet erg om een vraag te stellen die al eerder gesteld is, ondanks dat sommige forumleden liever energie steken om daarover te klagen dan om even te helpen.
Ik doe altijd gewoon vet op de cups en ze lopen er nooit uit.
Campagnolo Ultra Dork
Ik voelde mij redelijk ervaren met tientallen bsa cups montage, de hoeveelheid en type vet was nooit een issue.
Nu met de ita lagertjes ben ik toch aan het twijfelen,
Dit draadje voelde een beetje als een durf te vragen topic. Ik kon ook niet direct het antwoordt vinden mbv de zoek functie.
Hoe dan ook, ik heb straks Loctite 234 en wit montage vet. Dus de oplossing zal er tussen zitten. Will update
Nu met de ita lagertjes ben ik toch aan het twijfelen,
Dit draadje voelde een beetje als een durf te vragen topic. Ik kon ook niet direct het antwoordt vinden mbv de zoek functie.
Hoe dan ook, ik heb straks Loctite 234 en wit montage vet. Dus de oplossing zal er tussen zitten. Will update