Titanium fietsen
10 jaar geleden was dat de standaard. Dan moet je kiezen voor een nieuw frame. Bij Passoni (of Legend) kun je aangeven wat je wil en dan maken ze het voor je. Maar daar hangt wel een ander prijskaartje aan dan je oude repareren. Ik heb zelf gekozen voor 28mm. Dat rijdt toch wel erg comfortabel.
o'7o
-
- Forum-lid
Op mijn Passoni Top Evolution liggen 25 mm bandjes. En is best kort frame t.o.v. de retrofietsen die ik had.
Laatst gewijzigd door Cyclopetje op 13 mar 2021 19:15, 1 keer totaal gewijzigd.
-
- Forum-lid
Deleted
Hier nog een “eerste” foto van mijn JGuillem Major disc. Met de standaard DT Swiss wielset (niet het handgemaakte setje door Philippos).
Maar wel met de titanium (Van Nicholas) zadelpen die ik net gunstig heb kunnen bemachtigen.
Maar wel met de titanium (Van Nicholas) zadelpen die ik net gunstig heb kunnen bemachtigen.
Hier te zien! Heb deze na de eerste testrit even weg gehangen. Voor toekomstige avonturen
viewtopic.php?f=24&t=39517&start=16068
viewtopic.php?f=24&t=39517&start=16068
Is dat wat, zo'n titanium zadelpen? Ik kan mij niet voorstellen dat het net zo veel meegeeft als een Canyon carbon zadelpen, of zit ik er naast?
Optisch is het super cool natuurlijk
Optisch is het super cool natuurlijk
Geen idee, eerlijk gezegd. JGuillem levert standaard af met een 30,9mm alu zadelpen. Die is knijter hard. Ik heb, als test, even gereden met een 27,2mm ritchey carbonnen pen in een shim (Uit mijn gravelbike). Die leek wel wat flexibeler. Maar als ik eerlijk ben heb ik deze tita zadelpen vooral gekocht voor “het mooie”. Komend weekend kan ik pas weer rijden. Dat zal de test worden.
Goedkoop titanium van Ome Ali.