Wat heb jij voor het laatst gekocht?
-
- Forum-lid
Yep klopt, inderdaad duur fietsie, is mn dreambike, letterlijk jaren ouderwets voor gespaard en likkebaardend naar gekeken.
Harry Jacques schreef: ↑22 mar 2021 19:23 https://external-content.duckduckgo.com ... %3DApi&f=1
Op verzoek van.@philippos. Lukt me helaas niet om een foto direct te plaatsen hiero.. dit is een internetfoto, tzt zal ik proberen om fotos eigen fiets te plaatsen. Het gewicht is, schrik niet echte racefietspuristen, pietsie meer dan 11 kilo. Het wat zwaardere schakelmechanisme zit mooi ‘op de plek van het bracket’ , dus itt tot bijv een rohloffnaaf is het gewicht een wat minder bepalende factor.
https://www.pilotcycles.com/frame-custo ... am-pinion/
- Bijlagen
-
- 626154E1-44F9-44BC-8B75-57CFE7F7B735.jpeg (43.68 KiB) 1194 keer bekeken
Sensa GF White edition.
Canyon cf sl8.
Canyon cf sl8.
Een Genesis Tarn ter vervanging van de gravelracer (geheel tegen de mode in ).
Nu heb ik alleen nog maar staal in de schuur.
27,5+ bevalt uitstekend. De starre vork weet ik nog niet maar de prijs was dusdanig dat een verende voorvork, en dan geen instapmodelletje, nog prima in het budget past. Helaas is het momenteel aardig crisis wat aanbod betreft, zowel nieuw als tweedehands.
Campagnolo Ultra Dork
Gouden KMC ketting
Muc Off dry Wash
Twee Ultegra schijfjes
Muc Off dry Wash
Twee Ultegra schijfjes
Jammer dat er niet wat meer mtb's met starre vork aangeboden worden. Dat is voor 50% van de mountainbikers meer dan genoeg.Ernie C. schreef: ↑24 mar 2021 14:45
Een Genesis Tarn ter vervanging van de gravelracer (geheel tegen de mode in ).
Nu heb ik alleen nog maar staal in de schuur.
27,5+ bevalt uitstekend. De starre vork weet ik nog niet maar de prijs was dusdanig dat een verende voorvork, en dan geen instapmodelletje, nog prima in het budget past. Helaas is het momenteel aardig crisis wat aanbod betreft, zowel nieuw als tweedehands.
Nog een La Passione PSN broek + beenstukken La Passione. Voor mijn zoon het Vlaanderen shirt van La Passione en een Thermal Black shirt.
Vandaag de eerste testrit gedaan met de PSN broek. Gelijk 110 km want als het niet goed zou zijn zou ik het zeker wel merken op een langere rit. Maar zit is goed - zeem juist geplaatst en een flinke compressie op de bovenbenen. De broek zit wel anders dan een Assos T Equipe broek, en de eerste 2 km dacht ik hmmm gaat dit wat worden, maar na de eerste 20 dacht ik het wordt wel wat - en na 110 kilometer erg tevreden afgestapt.
Geen last van de noten - liezen en de kont - dus wel de prijs waard. Nu hopen dat de kleur langer goed blijft dan de Assos broeken want voor die prijs valt Assos toch wel een beetje door de mand.
Vandaag de eerste testrit gedaan met de PSN broek. Gelijk 110 km want als het niet goed zou zijn zou ik het zeker wel merken op een langere rit. Maar zit is goed - zeem juist geplaatst en een flinke compressie op de bovenbenen. De broek zit wel anders dan een Assos T Equipe broek, en de eerste 2 km dacht ik hmmm gaat dit wat worden, maar na de eerste 20 dacht ik het wordt wel wat - en na 110 kilometer erg tevreden afgestapt.
Geen last van de noten - liezen en de kont - dus wel de prijs waard. Nu hopen dat de kleur langer goed blijft dan de Assos broeken want voor die prijs valt Assos toch wel een beetje door de mand.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Daar heb je dan ook weer gelijk in. Als ik zo op internet lees wat voor ellende en kosten er allemaal bij kunnen komen kijken, wordt je ook niet vrolijk.
Op deze manier is het lekker simpel en low cost.
Het is met name met het oog op bike joring dat ik eventueel een verende voorvork overweeg. De snelheid ligt dan toch vrij hoog en je bent veel met de hond bezig waardoor de focus op de trial soms net wat te weinig kan zijn. Een beetje extra vergevingsgezindheid is dan wel prettig.
Campagnolo Ultra Dork