Dag,
Graag zou ik 'goedkoop' een cassetteafnemer bestellen voor campagnolo.
Zelf heb ik één voor Shimano/Sram. Daarom heb ik alleen het afneemstukje nodig.
O.a. bij Aliexpress heb ik gezocht naar de campa versie, echter zie ik deze er nog niet tussen. Bij NL webshops tevens erg duur in vergelijking met de Shimano/Sram versie.
Iemand een goedkope optie via China of een NL website?
Cassetteafnemer Campagnolo
de sluitringen voor Shimano of Campagnolo hebben toch dezelfde vertanding???dus denk ik dat je met de Shimano afnemer ook de Campa cassette kan demonteren Ik heb op de fietsen zowel Shimano als Campa groepen en heb ook maar een afnemer
Bij Googelen komen me bossen van die dingen tegemoet, bijvoorbeeld Cyclus van pakweg 8€...mathijst schreef: ↑06 apr 2021 21:31 Dag,
Graag zou ik 'goedkoop' een cassetteafnemer bestellen voor campagnolo.
Zelf heb ik één voor Shimano/Sram. Daarom heb ik alleen het afneemstukje nodig.
O.a. bij Aliexpress heb ik gezocht naar de campa versie, echter zie ik deze er nog niet tussen. Bij NL webshops tevens erg duur in vergelijking met de Shimano/Sram versie.
Iemand een goedkope optie via China of een NL website?
Herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Ik herhaal , herhaal dit niet onnodig
Dat zou hooguit gaan als je je Campa cassettes dichtzet met een Shimano sluitring. Die vertanding is niet hetzelfde anders zouden er geen twee type afnemers zijn.
En dat kan dan weer niet (shimano op Campa of vice versa), want de diameters zijn anders (en de schroefdraad wellicht ook)
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
Bedankt voor het aanbod! Gezien er 1 in de buurt is, fiets ik daar langs. Mocht het niet willen dan houd ik dit in mijn achterhoofd of die bij Mantel! Bedankt.
Ben je beginner?: Een goede FM maakt je wielerfan