Giant
Irritant, ik zou teruggaan naar je dealer. Moet je iedere keer opnieuw kalibreren voor je gaat rijden?
Ik heb afgelopen week mijn powermeter binnengekregen en gemonteerd, gekozen voor een P2M NGECO. Ik kreeg korting omdat ik het project van IQ2 had 'gebackt', dus was de keuze snel gemaakt. Er was wel een setje nieuwe bladen nodig, dus gekozen voor een buitenblad van SRAM (52) en binnenblad van TA Specialites (39). Erg blij mee, hoewel een nieuwe wielset nu dus even moet wachten !
De foto vertekent iets trouwens, het zadel staat wel naar beneden, maar in werkelijkheid minder dan hier lijkt.
Sinds 2 maanden in het bezit van een Giant TCR Advanced disc 1. Rijdt heerlijk, maar toch twee problemen.
Remkabel voorrem zit niet lekker waardoor deze schuurt tegen de balhoofdbuis met lakbeschadiging tot gevolg. Lijkt mij een fout van de FM.
Kwam er vanmorgen achter dat er forse speling in de voornaaf zit. Gisteren was het afdichtrubber van de naaf er al een keer uitgelopen en einde van de rit hoorde ik een piepend geluid. Wiel heeft nu zijwaarts dik een centimeter speling, dus dat wordt komende dagen op de strandfiets aangezien de FM natuurlijk pas woensdag tijd heeft.
Remkabel voorrem zit niet lekker waardoor deze schuurt tegen de balhoofdbuis met lakbeschadiging tot gevolg. Lijkt mij een fout van de FM.
Kwam er vanmorgen achter dat er forse speling in de voornaaf zit. Gisteren was het afdichtrubber van de naaf er al een keer uitgelopen en einde van de rit hoorde ik een piepend geluid. Wiel heeft nu zijwaarts dik een centimeter speling, dus dat wordt komende dagen op de strandfiets aangezien de FM natuurlijk pas woensdag tijd heeft.
Waar woon je? Anders mag je wel even wiel ophalen vanavond bij mij. Mag je even lenen (of kopen voor paar tientjes), kun je genieten van je TCR. Ik heb er 1 staan met 140 mm schijfNeruub schreef: ↑09 apr 2021 08:58 Sinds 2 maanden in het bezit van een Giant TCR Advanced disc 1. Rijdt heerlijk, maar toch twee problemen.
Mooie fiets! Ondertussen garantieclaim verstuurd naar Giant. Na 8 maanden wachten op de fiets nu na 2 maanden al zonder powermeter en zal waarschijnlijk voor een lange tijd zijn als ik de huidige levertermijnen van alles qua onderdelen zie...JorgV schreef: ↑08 apr 2021 20:29Irritant, ik zou teruggaan naar je dealer. Moet je iedere keer opnieuw kalibreren voor je gaat rijden?
Ik heb afgelopen week mijn powermeter binnengekregen en gemonteerd, gekozen voor een P2M NGECO. Ik kreeg korting omdat ik het project van IQ2 had 'gebackt', dus was de keuze snel gemaakt. Er was wel een setje nieuwe bladen nodig, dus gekozen voor een buitenblad van SRAM (52) en binnenblad van TA Specialites (39). Erg blij mee, hoewel een nieuwe wielset nu dus even moet wachten !
De foto vertekent iets trouwens, het zadel staat wel naar beneden, maar in werkelijkheid minder dan hier lijkt.
Kan iemand mij helpen? Ik heb een vraag over de dual power meter van Giant. Ik heb een Wahoo elemnt roam en ik kan netjes de power meter koppelen. Hij ziet dan ant+... en normaal de power meter ik denk dan de Bluetooth connectie?
Afijn hoe zie ik nu op mijn Wahoo links en rechts? Hij geeft hem namelijk als 1 sensor weer of doe ik iets fout? Volgen jullie mij nog?
Afijn hoe zie ik nu op mijn Wahoo links en rechts? Hij geeft hem namelijk als 1 sensor weer of doe ik iets fout? Volgen jullie mij nog?
- thestudent
- Forum-lid HC
Je powermeter is alleen zichtbaar als een unit en heeft ook maar 1 bluetooth of ANT ID nummer. Je hoeft links en rechts dus niet apart te koppelen.
Wil je links en rechts specifieke data op je scherm tonen dan zal je in de Wahoo app de menus opnieuw moeten instellen. Hierin kan je dan wat links en rechts statistieken opnemen.
Verder is links en rechts niet erg nuttig. Ik hoef het tijdens het rijden in ieder geval niet in beeld te zien.
Wil je links en rechts specifieke data op je scherm tonen dan zal je in de Wahoo app de menus opnieuw moeten instellen. Hierin kan je dan wat links en rechts statistieken opnemen.
Verder is links en rechts niet erg nuttig. Ik hoef het tijdens het rijden in ieder geval niet in beeld te zien.
Whenever Bicycles are broken or Menaced by international communism; Bicycle Repair Man is Ready!
Thanks!
Wat zegt je dealer? Wellicht hebben zij een tijdelijke oplossing, een stages crank oid? Na zo lang wachten kan ik me voorstellen dat je behoorlijk gefrustreerd bent!
Mijn ervaring met garantieafhandeling is positief, mijn dealer regelde alles en na een week of 6 werden mijn spullen overgezet naar een nieuw frame (ik kon in de tussentijd gewoon blijven fietsen).