Leveringstermijnen nieuwe racefietsen
Je fietsenmaker kan niet die andere maat ook in huis krijgen?
Zo niet, dan inderdaad toch hier advies inwinnen. Maar ik vermoed dat je beter die met de passende stack kunt nemen. De reach kun je nog wel compenseren met een kortere/langere stuurpen of ander stuur. Tenzij daar een hele korte of extreem lange stuurpen uit komt natuurlijk... maar dan zou misschien dit frame gewoon wel eens niet passend kunnen zijn voor jou.
Zo niet, dan inderdaad toch hier advies inwinnen. Maar ik vermoed dat je beter die met de passende stack kunt nemen. De reach kun je nog wel compenseren met een kortere/langere stuurpen of ander stuur. Tenzij daar een hele korte of extreem lange stuurpen uit komt natuurlijk... maar dan zou misschien dit frame gewoon wel eens niet passend kunnen zijn voor jou.
@Hagi, heb jij een update op jou Rowtag? De mijne staat naar zeggen nog steeds week 14.....hagi schreef: ↑11 feb 2021 19:47 Bij mijn van Nicolaes Rowtag zijn ze alleen nog op de voorvork aan het wachten.
Is toch wel erg dat we volledig afhankelijk zijn van china
Gelukkig houd mijn lbs me goed op de hoogte met info.
Heb inde 40 jaar dat ik fiets nog nooit zolang op een fiets moeten wachten
Wordt zo een 7 maanden
Vanaf volgende week ga ik bijna richting de 9 maand wachttijd op mijn Kona Rove LTD.
Normaal zou hij begin april geleverd worden, maar met dat schip aan het Suez-kanaal vrees ik dat er enkele weken extra zullen bijkomen
Normaal zou hij begin april geleverd worden, maar met dat schip aan het Suez-kanaal vrees ik dat er enkele weken extra zullen bijkomen
Giant TCR 0 2013
Kona Rove LTD 2021
Kona Rove LTD 2021
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Komt die gemonteerd en alles uit Azië?
Of gebeurd de afmontage nog in Europa... Want dan heb je kans dat dat frame hier al is.
Vanaf Suez is het nog enkele dagen varen, afhankelijk van welke havens hé schip nog meer aan doet. Grote probleem gaat zijn wat de chaos wordt nadat het schip straks los is. Dan liggen straks in 1.5 dag schepen voor de kant die normaal verspreid over 2 weken aan komen. Dat gaat niet passen, krijgen de terminals niet weg, en achterlandverbindingen krijgen dat ook niet weg van de terminals (binnenvaart, trein, vrachtwagens)...
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Alleen de achterkant is los... Voorsteven ligt nog steeds vast.
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Je was er in ieder geval vroeg bij
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Levertermijn voor mijn Kona Rove is 3 weken naar achter geschoven; fiets zit momenteel nog op de boot
Besteld in juli 2020.
Blijkbaar kan het nog erger... Bepaalde modellen van Orbea zijn ook heel moeilijk verkrijgbaar.
Besteld in juni 2020, voorzien voor december 2021...
Besteld in juli 2020.
Blijkbaar kan het nog erger... Bepaalde modellen van Orbea zijn ook heel moeilijk verkrijgbaar.
Besteld in juni 2020, voorzien voor december 2021...
Giant TCR 0 2013
Kona Rove LTD 2021
Kona Rove LTD 2021
Weet niet wat erger is, maten die uitverkocht zijn of dat je mag reserveren voor 2024 ;
https://www.12gobiking.nl/cannondale-sy ... dames-2021
https://www.12gobiking.nl/cannondale-sy ... dames-2021