Dat zijn alle reacties in dit topic, totaal overbodig, ook deze weer overigens.
PB met reclame andere forum?
- ophetkantje
- Forum-lid
Ach, ik zeg ook maar wat
Niet alles te serieus nemen he, al helemaal niet als ergens een knipoog achter staat.
Dat bedoel ik maar. Toch ga ik er kijken of ze misschien iets vrouwvriendelijker zijn dan hier. En die knipoog? Dat is net zoiets als achteraf zeggen dat het een grapje was. Maar geeft niet hoor. Ik hou het hier ook nog wel even vol.
Het knipoog stond er direct achter, dus niet achteraf nog eens een grapje van gemaakt. Maar goed, ik zal voortaan de knipoog voor de zin zetten
Ik weet trouwens ook niet wat het vrouw zijn er mee te maken heeft, als je een man was geweest had ik dezelfde grap gemaakt.
- Sweety2008
- Forum-lid
Ik heb ook zo'n rare PB gekregen maar er niet op gereageerd.
Ghost Nivolet 6LC
#metoo
Heb een bloedhekel aan spam, en dus direct verwijderd, maar was de bedoeling nou om users van dit forum weg te kapen?
Heb een bloedhekel aan spam, en dus direct verwijderd, maar was de bedoeling nou om users van dit forum weg te kapen?
"Niet-wielrenners. De leegheid van die levens schokt me." T.Krabbé
baanfiets kopen?
baanfiets kopen?
- Enzzo
- Forum-lid HC
Vandaag binnengekregen maar verzonden op 12 april
Vreemd die vertraging...Omdat we allemaal van de wielersport houden
Verstuurd op: 12 apr 2021 22:22
Van:
Ontvanger:
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ontvangen, en per direct weggegooid. Heb geen behoefte aan een extra forum.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik ook niet (hoewel een forum met een wat mildere toon en minder polarisatie wellicht een welkome afwisseling zou zijn)
Maar de wijze waarop ze de werving doen is voor mij sowieso een no-go! Kom eerst zelf maar eens met een drukbezocht en divers forum. En dan vooral zonder deelnemers van een ander forum te stelen.
Loyaliteit is een groot goed en is niet te koop! Voila!!
Maar de wijze waarop ze de werving doen is voor mij sowieso een no-go! Kom eerst zelf maar eens met een drukbezocht en divers forum. En dan vooral zonder deelnemers van een ander forum te stelen.
Loyaliteit is een groot goed en is niet te koop! Voila!!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind