edge 830 / edge 1030 / karoo 2
-
- Forum-lid
Geen ervaring met de karoo, wel met de Garmin. Ik vind de 830 fijner dan de 1030. Is een stuk kleiner, heeft een heel goed en helder scherm en biedt alles wat ik wil. Als je niet onderweg hoeft te navigeren (plaats zoeken) dan is de 530 ook uitstekend.
Wij van WC-Eend zeggen Wahoo Element Bolt
Zo gaan de meesten hun eigen ding aanprijzen.
Heb je op een rij gezet welke attributen/functionaliteiten voor jouw het zwaarst meewegen?
Zo gaan de meesten hun eigen ding aanprijzen.
Heb je op een rij gezet welke attributen/functionaliteiten voor jouw het zwaarst meewegen?
Ik stel voor dat alleen mensen reageren die ze alledrie getest hebben.
Garmin heeft geen al te goede reputatie wat betreft softwarebugs. Maar stel je voor dat ze het met de 830 eindelijk toch voor mekaar hebben...
De hardware van de 1030 is trager dan de 830.
De karoo 2 ziet er prima uit maar de batterij gaat niet zo lang mee. Ik vrees ook een beetje een gelijkaardige levensduur van de batterij zoals op een smarthone...
De hardware van de 1030 is trager dan de 830.
De karoo 2 ziet er prima uit maar de batterij gaat niet zo lang mee. Ik vrees ook een beetje een gelijkaardige levensduur van de batterij zoals op een smarthone...
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Je kan legio testen van de verschillende toestellen vinden.
Haal daar uit wat voor jou belangrijk is en maak dan een keuze.
Succes met je Garmin 1030
Haal daar uit wat voor jou belangrijk is en maak dan een keuze.
Succes met je Garmin 1030
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Ik rij zelf met een nieuwe 830. Vind de 1030 geen verbetering ten opzichte van de 830, de 1030plus zou dat wel zijn maar valt in een ander budget.
Cannondale CAAD10 | 2015
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Scott Addict 30 | 2023
Orbea Terra H30 | 2021
Bij mij spelen de grote van de cijfers mee i.v.m. Leeftijd, Daarnaast vind ik het prettig om 8 velden in het scherm te zien op de racefiets, dus hierop een 1030. Op de mtb minder velden nodig, want je hebt geen tijd om alles in de gaten te houden, dus kleiner scherm 530. Beide zijn prima voor mij. Navigeren gebruik ik alleen op vakantie, dus ik stel daar minder hoge eisen aan. Gaat met de 1030 prima, wel even stoeien met de instellingen.
Dit zijn mijn ervaringen en eisen, succes met je keuze.
Dit zijn mijn ervaringen en eisen, succes met je keuze.