Vrouwenwielrennen 2021, 2022, 2023 en 2024
-
- Forum-lid
De mooiste finishfoto die ik ooit gezien heb was bij een zonnige bergetappe in de tour met de zon recht van voren voor de renner. De renner ging pas juichen ná de streep. Dus op de finishfoto had de renner bij het passeren van de streep zijn handen aan het stuur, maar zijn schaduw, die later de streep passeerde, had de handen in de lucht.
Ik weet alleen niet meer wie die renner was.
Zijn schaduw deed dus eigenlijk een Alaphillipeke....afrit13 schreef: ↑16 apr 2021 13:51 De mooiste finishfoto die ik ooit gezien heb was bij een zonnige bergetappe in de tour met de zon recht van voren voor de renner. De renner ging pas juichen ná de streep. Dus op de finishfoto had de renner bij het passeren van de streep zijn handen aan het stuur, maar zijn schaduw, die later de streep passeerde, had de handen in de lucht.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Mee eens, en zat ik er zelf dus toch even naast .
Neemt niet weg dat de boekentip blijft staan overigens
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013
Demi Vollering met nabeschouwing Brabantse Pijl en vooruitblik op de Amstel Gold Race
https://youtu.be/IvC_dNOM0M0
https://youtu.be/IvC_dNOM0M0
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
Winterse parkoersverkenning voor Luik-Bastenaken-Luik. Een aantal rensters in een jasje dat aan het Jumbo Visma shirt voor de komende Tour de France doet denken.
Sodeju, dat was een spannende finale. Ik dacht Longo Borghini en Niewiadoma doen een Wout en Matthieu sprint (of een Matthieu en Kasper spintje) en toen werd het nog bijna een Flip en Primoz sprint.
Wat is Vos toch een ongelooflijke klasbak.
Wat is Vos toch een ongelooflijke klasbak.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Vos!!!!
Niewiadoma heeft van zichzelf verloren. Wellicht de sterkste in koers, maar niet in het hoofd. Tegen Borghini had ze een kansje gehad en anders sowiso 2e geworden. Nu niks.
Niewiadoma heeft van zichzelf verloren. Wellicht de sterkste in koers, maar niet in het hoofd. Tegen Borghini had ze een kansje gehad en anders sowiso 2e geworden. Nu niks.
Less is bore
Lekker hoor, gegund aan Vos. Demi was nog erg dichtbij, 2e keer 2e deze week. Binnenkort dan toch maar winst?
Als Longo Borghini en Niewiadoma nou gewoon hadden doorgereden in plaats van een beetje gezellig praten met elkaar, hadden we een hele andere uitslag
Als Longo Borghini en Niewiadoma nou gewoon hadden doorgereden in plaats van een beetje gezellig praten met elkaar, hadden we een hele andere uitslag