Dat ding is zo duur, ik zal een vergunning moeten aanvragen voor het groot aantal gulle deelnemers wat nodig is voor een geslaagde collecte.
Wat heb jij voor het laatst gekocht?
WiND - 56 - / Waltly - Expedition Overlander
Nee hoor, leeftijds congruent én ontspannen
De oude collectie van Isadore wordt aangeboden via www.sportpursuit.com. Vooral hele kleine en grote maten. Er zat gelukkig wel iets tussen in mijn maat, en waar ik al langer naar keek: Merino Membrane Jacket (maat S). Meteen ook 2 longsleeve merino shirts van Isobaa mee besteld (heb ik er al een aantal van en die bevallen erg goed). Mocht die noorder wind blijven blazen dan kan ik het jack dit seizoen nog gebruiken
insta #gravelgremmen
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Chesini ‘Peacock’ - Rodeo Labs Flaanimal 5.0
Bij Wiggle een paar DeFeet Duraglove ET Charcoal Wool omdat ik de wollen niet zo snel zag elders. Liggen nu al vijf dagen bij de douane te wachten op inklaring:-( Iemand ervaring hoe lang dat ongeveer duurt sinds de Brexit?
Erg fijne handschoenen, heb ze ook.
Laatste keer Wiggle, lag het pakketje vrij lang bij de douane (eerst was verloren gegaan en tweede is bijna 2 weken onderweg geweest)
Ik wacht nu op een ander pakketje uit Engeland en dat is ook al ruim een week onderweg.
Het duurt dus allemaal wat langer dan vroeger (ik zit wel in België, geen idee of dat wat uitmaakt)
Laatste keer Wiggle, lag het pakketje vrij lang bij de douane (eerst was verloren gegaan en tweede is bijna 2 weken onderweg geweest)
Ik wacht nu op een ander pakketje uit Engeland en dat is ook al ruim een week onderweg.
Het duurt dus allemaal wat langer dan vroeger (ik zit wel in België, geen idee of dat wat uitmaakt)
Shimano SPD PD-M8120 Deore XT Pedalen voor de gravel
Zocht een shirtje dat geschikt was van tempraturen onder de 20 graden.
Schoonmaak middel
En een nieuwe co2 pomp, was bij de vorige een rubber ringetje kwijtgeraakt waardoor en meer co2 naast de band dan erin zat.
En wat Squirt wax
Cube Litening Aero C:68X SLT
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
Trek Emonda SL5
Rose Backroad GRX RX620
Cube Agree C:62 (Taxc Fiets)
https://wibra.eu/nl/assortiment/thuis/s ... r-classic/
10lt schoonmaak spul voor hetzelfde geld. En of het werkt.
Mooi shirtje. Heb je daar een url van?
10lt schoonmaak spul voor hetzelfde geld. En of het werkt.
Mooi shirtje. Heb je daar een url van?