Ik heb 3 sets wielen met 240 naven, bij 2 sets gebruik ik de internal lockring, bij 1 set moet ik bij het voorwiel een external lockring gebruiken, het achterwiel heeft wel een internal lockring....
Ra Ra politiepet, hoe kan dat??
Remschijven voor DT-Swiss GR1600
Dit heeft te maken met de einddoppen welke in de naaf zitten gemonteerd. Waarschijnlijk zit er te weinig ruimte om het gereedschap intern te kunnen plaatsen en daarom voor een external spline gekozen.
Ik bin moar een eenvoudige boerenlul, en doar schaam ik mien niet veur!
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 13982
- Lid geworden op: 14 feb 2008 13:47
Gewone pakken. race droogt veel te snel uit.
De term race betekend hier nogmaals geen racefiets, maar race toepassing dus vooral XC racing waar het voor gemaakt is. Het dicht grotere gaten.
Ik heb de banden tubless geinstalleerd. Een fluitje van een cent. Na tijd de remmen en versnellingen afstellen en klaar is kees.
Er is echter één ding wat me zorgen baart. Mijn hub loopt niet vloeiend, althans het klinkt alsof dit niet het geval is. Wellicht is het een kwestie van inrijden zodat het vet verdeeld word over de hub. Maar ik hoer graag of dit iets is om mij zorgen over te maken alvorens ik grote afstanden ga fietsen.
https://photos.app.goo.gl/vUHCLsnRozVPqh1t5
Er is echter één ding wat me zorgen baart. Mijn hub loopt niet vloeiend, althans het klinkt alsof dit niet het geval is. Wellicht is het een kwestie van inrijden zodat het vet verdeeld word over de hub. Maar ik hoer graag of dit iets is om mij zorgen over te maken alvorens ik grote afstanden ga fietsen.
https://photos.app.goo.gl/vUHCLsnRozVPqh1t5