Hallo allen,
Wat mag deze, axima kosten, uitgaande van dat tandwielen+ketting niet bovenmatig gesleten/versleten zijn?
Zoals te lezen in advertentie was ie nieuw 2200 euro. Het merk Axima zegt me verder niet zoveel (kan ook door mijn beperkte kennis komen) en vindt er niet heel veel over op internet...
Alvast bedankt voor de moeite.
Gr. Arjan.
Axima
Hoi Arjan,
Dezelfde fiets heb ik in 2003 (als eerste nieuwe fiets!) gekocht bij Salden voor het mooie bedrag van €850,- Gezien de leeftijd, de groep en het soort fiets zou ik de waarde tussen de €300 en €500 bepalen.
Overigens een prima karretje. Wel vrij zwaar maar mooi stijf en netjes afgewerkt frame, ik heb er met plezier op gefietst tot ik verliefd werd op een De Rosa...
Groet!
Olaf
Dezelfde fiets heb ik in 2003 (als eerste nieuwe fiets!) gekocht bij Salden voor het mooie bedrag van €850,- Gezien de leeftijd, de groep en het soort fiets zou ik de waarde tussen de €300 en €500 bepalen.
Overigens een prima karretje. Wel vrij zwaar maar mooi stijf en netjes afgewerkt frame, ik heb er met plezier op gefietst tot ik verliefd werd op een De Rosa...
Groet!
Olaf