BMC
Ik heb het even geleden ook gedaan. Witte stickers vervangen door (originele) Zipp zwarte stickers. Ik ben gewoon gaan plukken. Ik had niet het idee dat aceton o.i.d. de stickers makkelijker van de velg zou krijgen. Ben echt 2 avonden bezig geweest. Wat wel een dingetje is, en ik zie het ook bij @rene, is dat je heel duidelijk ziet waar de oude stickers hebben gezeten. Kleurverschil dus. Je moet de nieuwe stickers echt precies goed plakken op de oude plek om dat weer netjes te krijgen. Dat was listiger dan ik had gedacht, maar ik ben dan ook wel een beetje Pietje Precies.
Ik pak ze wel weer in de afdaling
@marsman - de witte Zipp zijn geen stickers maar geprinte ( gespoten verf ) op de velg - dus nog veel lastiger om te verwijderen.
Ter info ; Zo kwamen ze van de fabriek en moest de naam goed zichtbaar zijn omdat deze wielen voor team Katusha waren.
De 454 welke voor het publiek op de markt kwamen hadden een geprint logo van witte stipjes - en was een stuk rustiger.
Volgende ; mijn Zipp 303 wielen - ook van Katusha hadden ook witte logo's ( Maar WEL stickers ) ipv gespoten logo's en die waren prima te verwijderen met een beetje föhn warmte en daarna wat aceton om de resten af te nemen. De zwarte ( originele ) Zipp decals waren goed te plakken, maar soms niet 100% perfect overlappend. Maar waar de oude stickers / logo's zaten - die plekken kleuren keurig bij onder UV licht van de zon - en het valt dus ook niet op.
Van dit;
Naar dit;
Helaas zijn er dus geen zwarte decals te krijgen voor de Zipp 454 welke de originele kwaliteit evenaren ( 3M ). Of ik zou een set zelf moeten laten maken. Ik heb nog een paar imitatie liggen met de goede afmetingen - maar de kwaliteit van de stickers zelf is RUK.
Ter info ; Zo kwamen ze van de fabriek en moest de naam goed zichtbaar zijn omdat deze wielen voor team Katusha waren.
De 454 welke voor het publiek op de markt kwamen hadden een geprint logo van witte stipjes - en was een stuk rustiger.
Volgende ; mijn Zipp 303 wielen - ook van Katusha hadden ook witte logo's ( Maar WEL stickers ) ipv gespoten logo's en die waren prima te verwijderen met een beetje föhn warmte en daarna wat aceton om de resten af te nemen. De zwarte ( originele ) Zipp decals waren goed te plakken, maar soms niet 100% perfect overlappend. Maar waar de oude stickers / logo's zaten - die plekken kleuren keurig bij onder UV licht van de zon - en het valt dus ook niet op.
Van dit;
Naar dit;
Helaas zijn er dus geen zwarte decals te krijgen voor de Zipp 454 welke de originele kwaliteit evenaren ( 3M ). Of ik zou een set zelf moeten laten maken. Ik heb nog een paar imitatie liggen met de goede afmetingen - maar de kwaliteit van de stickers zelf is RUK.
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
vandaag naar mijn lbs geweest
de 2022 modellen zijn inderdaad te bestellen!
met de nieuwe Shimano 12 speed DA / ultegra
de prijzen van ultegra di2 zijn vergelijkbaar met 2020/ 2021
er is helaas wel maar een zeer beperkte hoeveelheid beschikbaar.
augustus/sept. de rest is voor 2022...
de 2022 modellen zijn inderdaad te bestellen!
met de nieuwe Shimano 12 speed DA / ultegra
de prijzen van ultegra di2 zijn vergelijkbaar met 2020/ 2021
er is helaas wel maar een zeer beperkte hoeveelheid beschikbaar.
augustus/sept. de rest is voor 2022...
Mooie fiets René!
Watertappunten: zoek en vul aan op Drinkwaterkaart.nl