Invloed corona op fietsevenementen
Nou mao, dat laatste is wel erg kort door de bocht. Geen vrij verkeer zonder negatieve pcr test naar Duitsland en Frankrijk. En andere landen kunnen ook wel hun eisen hebben. Ik houd het niet allemaal meer bij.
Maar voorlopig kun je Nederland gewoon in.
Maar voorlopig kun je Nederland gewoon in.
Dat is natuurlijk een goed plan. Alhoewel het evenement voor veel deelnemers denk ik ook een stuk verwerking van het verlies van dierbaren is. Jammer dat dat vervalt, maar wel begrijpelijk.
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.
In Zwitserland worden weer evenementen toegestaan, meldt NOS.
Er is weer boel nieuws.
- Zwitserland en Portugal worden (binnenkort) weer evenementen toegestaan
- Tilff Bastogne Tilff op 23 mei gaat door, zij het in tijdslots
En nog meer nieuws.
- Zwitserland en Portugal worden (binnenkort) weer evenementen toegestaan
- Tilff Bastogne Tilff op 23 mei gaat door, zij het in tijdslots
En nog meer nieuws.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Ik heb gisteren het debat over verplichte quarantaine bij terugreis naar NL gevolgd maar dat gaat nog wel een rol spelen qua buitenlandse evenementen vrees ik.
Hoewel: de pakkans is zo’n 0,0000000005% maarja het verleden leert dat je ook daarmee de sjors kan zijn
Hoewel: de pakkans is zo’n 0,0000000005% maarja het verleden leert dat je ook daarmee de sjors kan zijn
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
- daniel1975
- Forum-lid HC
Europees Parlement is akkoord gegaan met een reispaspoort. De bedoeling is dat je daarmee vrij kunt reizen.
Dat gezegd hebbende: ze zijn helemaal geschift! Afgelopen zomer ging het ook prima, zonder een grote gevaccineerde groep.
Dat gezegd hebbende: ze zijn helemaal geschift! Afgelopen zomer ging het ook prima, zonder een grote gevaccineerde groep.
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Deze kom ik net tegen op NOS.nl. Met een flauwekul testje kunnen we gewoon naar Frankrijk. Dan gaan andere toeristenlanden zonder twijfel volgen.
Less is bore