Trek
-
- Forum-lid
De meest logische vervanger voor de standaard stuur / stuurpen van de standaard SL6 is de Bontrager XXX stuur / stuurpen combinatie ( lekker licht ook! ) maar die lijkt overal uitverkocht. Weet iemand of er een ander merk op past zoals bijvoorbeeld een Vision Metron 5D? Maakt de fiets ook een stuk mooier imho....
De nieuwe Emonda serie met SRAM Rival kan me wel bekoren.
De SL 6 Etap heeft op foto heel mooie kleur. Ik vermoed dat die zwarte met die prisma kleur echt prachtig is in reallife. Spijtig genoeg nog geen showroommodel te bekijken in de Trek Store in Brugge. Vermoed dat hij daar wel het snelst te bekijken zal zijn.
De SL 6 Etap heeft op foto heel mooie kleur. Ik vermoed dat die zwarte met die prisma kleur echt prachtig is in reallife. Spijtig genoeg nog geen showroommodel te bekijken in de Trek Store in Brugge. Vermoed dat hij daar wel het snelst te bekijken zal zijn.
Canyon Roadlite F6 - indoor fiets
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Wilier 10NDR SRAM Force Etap AXS - ZIPP 303s tubeless
Gisteren opgehaald, Trek Emonda SL6 Disc
-
- Forum-lid
Hoi vraagje,
Ik ben op zoek naar een bagagedrager rack mount voor een trek checkpoint SL5.
Welke past hierop?
Welke past hierop?
is dit zo lastig? bel de trek dealer voor de beste fit.Champignon33 schreef: ↑05 mei 2021 07:01 Hoi vraagje,
Welke past hierop?
of kijk op de site en naar je fiets.
volgens mij heb je 4 draadgaatjes op je frame: boven je achter as links en rechs,
op je staande achtervork links en rechts.
een tubus of racktime dragertje met gelijke aansluitingen zal wel te vinden zijn.
bontrager heeft ze ook zoals deze:
https://www.trekbikes.com/us/en_US/equi ... Code=black
wat mooi is dat je hier je tassen iets lager kunt hangen, mits je compacte tassen hebt,
bestel ze op jou frame maat.
succes
Wauw, goede kleur ook! Nu ga ik toch twijfelen of ik niet voor een Trek moet gaan
Zat zelf ook erg te twijfelen hoor tussen deze kleur en de zwart/rooie... Maar had hiervoor al een fiets in zwart/rood kleurstelling en wilde toch wat anders....en heeft goed uitgepakt.
Goede keus! Ik heb ook een zwart/rooie racer nu. Heb je lang moeten wachten? Welke wielset is dit trouwens?
Nee niet lang hoeven te wachten (totaal zo'n 6 wkn max). Bij Hopmans hadden ze maat op voorraad staan. Was eigenlijk de extra onderdelen waar ik op moest wachten . Alleen nog stuurpen en bidons in nalevering
En ja klopt wat LCSmet zegt Fulcrum Wind55 db's zitten er onder...
En ja klopt wat LCSmet zegt Fulcrum Wind55 db's zitten er onder...