TL@ schreef: ↑05 mei 2021 07:46
Het werkt wel, maar niet in België.
Het zou ook handiger zijn, moest je een overzicht krijgen met waar de waterpunten werden toegvoegd.
Nu moet je de gpx terug importeren in Basecamp om te zien waar de punten liggen. Ze liggen ook niet allemaal op de route en de route wordt niet aangepast.
Ik heb er nog geen rit mee gereden (want in België woonachtig) maar ik vrees dat je gewoon voorbij de punten gaat rijden.
Hi,
helaas hebben we in België nog weinig gratis water tap punten gevonden. Ze zijn er wel volgens mij, maar ik heb nog geen lijst of bron gevonden.
Als er een lijst is met water tap punten, in welk land dan ook ter wereld, dan kunnen wij deze toevoegen aan onze kaart en in jouw route verwerken.
Het klopt dat de route niet wordt aangepast. We gaan uit van de route en voegen water tap punten binnen een straal van 3km van je route toe, maar we passen de route nog niet aan. Het kan namelijk zijn dat je juist op je route een bepaalde klim wilt oprijden en dan willen we niet dat je deze vermijdt omdat er in de buurt een water tap punt is.
Het idee is dat je route rijdt en onze app op je route toont waar een water tap punt in de buurt van je route is. Aan jou de keuze of je ernaar toe rijdt en gebruik van maakt.
TIP : zoom gewoon iets verder uit, dan zul je zien dat je altijd een water tap punt op je route altijd tijdig ziet zodat je kunt kiezen om ernaar toe te rijden als je dat nodig vindt.
Ik heb zelf al vele malen getest en persoonlijk vind het prettig dat ik weet waar ik mijn bidon kan bijvullen en niet op zoek hoef te gaan naar een tankstation of winkel.
Ik hoor graag wat je ervaringen op de weg zijn!
grt
elio