Giro 2021
Atilla de Hun verovert italië! Nog een geluk dat die volgauto er geen van LJV was of 't zat er weer bovenarms op. Ik hoop ook er tussen die chauffeur en bepaalde forumleden geen connectie is, anders zou er nog kwaad opzet kunnen worden vermoed.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
- daniel1975
- Forum-lid HC
Dat denk ik ook, anderzijds dat hij dit kan vanwaar hij terugkomt met slechts vijf koersdagen in de benen na zo'n lange afwezigheid is gewoon ongelooflijk. Hij heeft in ieder geval mijn verwachting al sterk overtroffen.
- Enzzo
- Forum-lid HC
Inderdaad! Ik verwacht dat de sluwe vos Bramati ook wel door had dat Valter nog mee zat en dat sprinten voor extra boni's dus ook verspilde energie zou zijn. Je kunt veel over DQS vinden en zeggen maar tactisch zijn ze echt wel pienter hoor!
Nijdig over 't stuur Van uwen driewieler gebogen Ge waart nog kind
Ge ving nog nie veel wind
Ge ving nog nie veel wind
Geen idee of Remco nog een demarrage in zich had. Maar het was best slim om nu het roze niet te willen/proberen pakken. Ik vond hem best kwiek reageren en had niet de indruk dat hij echt op z'n tandvlees zat. Al reken ik nog steeds op een slechte dag van Remco. En dat zou eigenlijk ook normaal zijn.
En Vervaeke ook in de top 5. Schoon schoon!
En Vervaeke ook in de top 5. Schoon schoon!
-
- Forum-lid HC
Gelukkig ging het allemaal traag en brak de motorkap zijn val nog.
We hebben het natuurlijk al vaker veel erger mis zien gaan en het gaat ook nog veel vaker gebeuren als je alles en iedereen door het peleton laat scheuren. Vooral die kamikaze motoren.
We hebben het natuurlijk al vaker veel erger mis zien gaan en het gaat ook nog veel vaker gebeuren als je alles en iedereen door het peleton laat scheuren. Vooral die kamikaze motoren.
Vervaeke: wel leuk dat hij zich zo heruitgevonden heeft. Toptalent geweest maar geen makkelijke renner die zich niet goed laat coachen... de gebroeders Roodhooft doen het toch maar weer.
Ik hoop dat hij in deze positieve flow de komende seizoenen nog progressie maakt. Dat zit er zeker in.
Ik hoop dat hij in deze positieve flow de komende seizoenen nog progressie maakt. Dat zit er zeker in.
Ik kwam dit bericht tegen:
Van der Hoorn sprak met jury tijdens zegetocht: 'Vonden mij te aerodynamisch'
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrenn ... srh8UXaZww
Het moet toch niet gekker worden met de UCI! Ik heb de beelden eens opgezocht en het gaat om deze houding, lijkt mij.
Van der Hoorn sprak met jury tijdens zegetocht: 'Vonden mij te aerodynamisch'
https://www.indeleiderstrui.nl/wielrenn ... srh8UXaZww
Het moet toch niet gekker worden met de UCI! Ik heb de beelden eens opgezocht en het gaat om deze houding, lijkt mij.
- MarkVeenstra
- Forum-lid HC
Maar dit mag toch gewoon?
Handen zijn aan het stuur (nee niet aan de shifters), kont is op het zadel.
Maar misschien moet de UCI een schoonfietscommissie opstellen die de truien uitrijkt aan de hand van hoe mooi en netjes de renners op de fiets gezeten hebben ipv wie er het hardst fietst.
Handen zijn aan het stuur (nee niet aan de shifters), kont is op het zadel.
Maar misschien moet de UCI een schoonfietscommissie opstellen die de truien uitrijkt aan de hand van hoe mooi en netjes de renners op de fiets gezeten hebben ipv wie er het hardst fietst.
WIND allrounder custom build 2015
Canyon Ultimate AL 2013
Canyon Ultimate AL 2013