En al zeker niet als je bij iedere gelegenheid toehapt
![Wink ;)](./images/smilies/icon_e_wink.gif)
Ik ben niet zuur hoor. Maar ik kan niet zo goed tegen de geur van BS.
Fiets Magazine nr. 3-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Dan mag Mollema nergens meer starten, die zit nooit mooi op de fietsMarkVeenstra schreef: ↑14 mei 2021 11:12 Maar dit mag toch gewoon?
Handen zijn aan het stuur (nee niet aan de shifters), kont is op het zadel.
Maar misschien moet de UCI een schoonfietscommissie opstellen die de truien uitrijkt aan de hand van hoe mooi en netjes de renners op de fiets gezeten hebben ipv wie er het hardst fietst.
Ik heb het al eens geschreven en zal het nog eens schrijven:fiedoo schreef: ↑14 mei 2021 21:10 het niveau op dit forum wordt echt triestig. Ipv van iets bij te dragen aan het wielrennen en onze passie en kennis te delen daaromtrent wordt het hier meer een zeikforum waar bepaalde leden hun afgunst, anti-buurlandfobie , frustraties of waanideeën en "haal eens een renner, ploeg of ploegleider neer taktiek" kwijt willen en het graag verzuren voor wie echt van het wielrennen in zijn algemeenheid ( met alle leuke en misschien minder leuke kantjes) houdt.