Mijn zorg is voornamelijk dat krasjes mogelijk niet of nauwelijks als schade worden gewaardeerd. Ik lees nu ik wat graaf ook wel dergelijke dingen op het forum.
Yes, ben naar de huisarts geweest. Gekneusde heup, gekneusde ribben en gekneusde voet. Daar zijn voor de rest niet echt kosten in gemaakt maar de medische eindsituatie is zoals gezegd nog niet behaald.
Ben er wel waakzaam op want ik heb net 2.5 jaar mogen revalideren van een dubbele beenfractuur en wat operaties in navolging daarvan. Was net klaar en kwam toen vol op mijn (zeer gevoelige) been terecht. Toch wel hemel en aarde bijeen gevloekt.
Oh bijzonder, goede tip. Ik zal kijken met mijn zorgverzekeraar.
Helaas niet.
De huisarts verwacht geen langdurige gevolgen. Hoe dan ook, ik kwam er net achter dat ik mij via de anwb kan laten adviseren door letselschade-experts over wat voor stappen te nemen. Dus ik neem je advies ten harte en zal met hun kijken wat hierin handig is.
Zoals gezegd, mijn zorg is voornamelijk de materiele schade nu. De letselschade delegeer ik meer.. Mijn zorg is dat krasjes mogelijk niet of nauwelijks als schade worden gewaardeerd. Zulke dingen lees ik wel op het forum nu ik wat aan het graven ben. Dat zou wel lullig zijn. Het is ook geen dure fiets, wel net nieuw.
Heel erg bedankt voor de respons iedereen. Dit is zeer nuttig. Top!