het zou een renner van ineos zijn geweest, toch niet moscon zeker? Maar remco zelf maakt er geen probleem van.
Giro 2021
Stuurfoutjes gebeuren nu eenmaal, soms zit het mee en soms zit het tegen.
Bernal gaat toch wat meer moeten sprokkelen met het oog op de laatste tijdrit. Was wel een straffe stoot op het einde, die arme Bouwman hield er een verkoudheid aan over
Bernal gaat toch wat meer moeten sprokkelen met het oog op de laatste tijdrit. Was wel een straffe stoot op het einde, die arme Bouwman hield er een verkoudheid aan over
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een tijdrit na 3 weken Giro is een heel ander verhaal dan een tijdrit met frisse mannen.
Ik durf er geen uitspraak op te doen wie er dan beter is.
Ik durf er geen uitspraak op te doen wie er dan beter is.
Less is bore
Iets zegt mij dat Remco dit niveau nooit gaat kunnen volhouden tot de laatste tijdrit.
Tegen dan heeft hij al minuten achterstand op de leider.
Denk niet dat die tijdrit dan nog een bepalende factor zal spelen.
Tegen dan heeft hij al minuten achterstand op de leider.
Denk niet dat die tijdrit dan nog een bepalende factor zal spelen.
Je weet het nooit. Het is zijn eerste grote ronde en komt net terug van een lang herstel. Aan de andere kant is het een uitzonderlijk talent.
Misschien heeft Remco wel hetzelfde als Roglic. Daar druipt het talent zowel in het tijdrijden als het klimmen vanaf maar 3 weken blijken altijd net iets te lang voor hem. Dat zou wel zuur zijn voor België.
Misschien heeft Remco wel hetzelfde als Roglic. Daar druipt het talent zowel in het tijdrijden als het klimmen vanaf maar 3 weken blijken altijd net iets te lang voor hem. Dat zou wel zuur zijn voor België.
Campagnolo Ultra Dork
Mag ik je erop wijzen dat Sagan dit seizoen al 2x gewonnen had?