Colnago
-
- Forum-lid
Wat een plaatje: een geweldige fiets, helemaal af!
Ik vind dit toch wel een van de mooiste fietsen die ik de laatste tijd heb gezien. Prachtige kleuren, zou ook zeker niets aan zadelpen en bidonhouders veranderen.
Pinarello F12 - Pinarello F8W - Specialized Allez Expert alu - Specialized Epic Comp + Cervelo P3
Echt een schitterende fiets, daar mag je zeer blij en trots mee zijn. De Bora's rijden zeer fijn, en het oog voor details is geweldig. ( bidonhouders en kabeleindjes ) Top gedaan !
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
Heb je nog eens een foto van de H-geo gekregen? Ik ben er ook wel nieuwsgierig naar en vraag me net als jou af of de boel nog wel in verhouding is.daniel1975 schreef: ↑22 apr 2017 19:31 Ik wilde gewoon wat beeldmateriaal of minimaal antwoord op de vraag hoe ze het met de h-geo hadden opgelost; domweg de balhoofdbuis verlengen of ook de bovenbuis netjes hoger er op aan laten sluiten enzo. Ook heb ik gevraagd of er een h-geo ergens te zien was.
Maar gewoon NUL reactie.
-
- Forum-lid
Hele gave bike @Dude!
https://www.facebook.com/CicliCorsa/pho ... 9384845798
Ik kwam hier na wat googelen een foto tegen van de 56H, wat mijn geo zou zijn:
https://www.facebook.com/CicliCorsa/pho ... 9384845798
- daniel1975
- Forum-lid HC
Daar is niks mis mee, behalve die enorme stapel spacers bovenop de toch al verhoogde balhoofdbuis.
Dan is dit gewoon niet het passende frame
Less is bore
- Lcsmet
- Forum-lid HC
Dat dus, maar velen geloven echt dat ze een klein frame moeten kopen omdat dat wendbaarder zou zijn.daniel1975 schreef: ↑21 mei 2021 20:40 Daar is niks mis mee, behalve die enorme stapel spacers bovenop de toch al verhoogde balhoofdbuis.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
of sommigen kunnen gewoon niet diep genoeg zitten en hadden beter een fiets met andere geometry genomen ; maar als je nu persé een C64 wil dan moet je compromissen sluiten en een spacerstoren er bijnemen . of het nu mooi oogt of niet .
ccc
- daniel1975
- Forum-lid HC
Een 64 willen omdat die zo mooi is (klopt!) en die dan vernachelen met zo’n spacertoren......
Less is bore