Carbon velg versleten?
Als de topic starter nog meeleest..... Ik ben wel benieuwd wat je hiervoor betaald hebt.....
-
- Forum-lid
Had de koper beter de eerste keer zijn gezond verstand mee kunnen nemen...
je kunt wel terug gaan, maar als particuliere koper ten opzichte van een particuliere verkoper heb je geen poot om op te staan (behalve die van fatsoen)
TS koopt een stel wielen die hij zelf heeft geïnspecteerd. Hij gaat akkoord en betaald een prijs die ze zijn overeengekomen.
Een dure les om in het vervolg beter te kijken.
Je kunt wel met de vinger naar marktplaats of de verkoper wijzen. Maar waar één vinger naar een ander wijst, wijzen er drie naar jezelf.
TS koopt een stel wielen die hij zelf heeft geïnspecteerd. Hij gaat akkoord en betaald een prijs die ze zijn overeengekomen.
Een dure les om in het vervolg beter te kijken.
Je kunt wel met de vinger naar marktplaats of de verkoper wijzen. Maar waar één vinger naar een ander wijst, wijzen er drie naar jezelf.
Opgeven is geen optie!
Niemand, maar Kappa man heeft natuurlijk wel gelijk. De wielen zijn niet verstuurd hè,
TS heeft ze zelf gehaald, bekeken, beoordeeld en daarna betaald.
TS heeft ze zelf gehaald, bekeken, beoordeeld en daarna betaald.
-
- Forum-lid
Tja, dom, dom, dom, met open ogen erin getuimeld.!
Niets aan te doen, gewoon je verlies nemen en opnieuw beginnen.
Niets aan te doen, gewoon je verlies nemen en opnieuw beginnen.
Er komt een moment dat je wind mee hebt. Pinarello F10 - Ultegra 8050 Di2 - Carbonspeed C50 Tubeless
tsja, tis jammer. Ik heb de verkoper wel aangesproken op de beloftes die gemaakt zijn, verzwijgen van mankementen en nog wat andere registers opengetrokken, maar helaas pindakaas.
Nog een keer op bezoek met honden etc is alleen nog maar meer negatieve energie ik laat het er maar bij.
Bedankt voor jullie reacties, vuilnis bak dan maar, of Idee van een klok is ook nog wel een goede
of de boel overzetten op een nieuwe velg
Nog een keer op bezoek met honden etc is alleen nog maar meer negatieve energie ik laat het er maar bij.
Bedankt voor jullie reacties, vuilnis bak dan maar, of Idee van een klok is ook nog wel een goede
of de boel overzetten op een nieuwe velg
-
- Forum-lid HC
Ik zou zeggen geef hem een mooie review.
Dan ben je namelijk gewoon een walgelijke idioot als je dit verkoopt
Dan ben je namelijk gewoon een walgelijke idioot als je dit verkoopt