Giro 2021
Bij Movistar doen ze daar dan weer niet aan daar wordt ze vaak Miek genoemd.
¨Kledinglijn R.ev 1703 van en voor fans
De kledinglijn R.ev 1703 werd origineel opgericht door de fanclub van Remco, origineel met de bedoeling als éénmalig initiatief voor de supporters die meegingen naar het wereldkampioenschap. Maar wegens groot succes uitgegroeid tot volwaardige kledinglijn die niet alleen meer populair is bij zijn rasechte fans maar intussen dus ook bij het grote publiek.
Uitgegroeid tot een succes voor iedereen
Wie zich door Remco wil laten inspireren of Remco graag wil aanmoedigen in het behalen van verdere puike prestaties, kan dus kiezen voor de immens populaire kleding van het merk R.ev. De volledige merknaam is R.ev 1703, naar de initialen en postcode van de rising star. Met zijn eigen kledinglijn R.ev inspireert hij ook andere jongeren. Maar R.ev is er zowel voor meisjes en jongens, als voor dames en heren. Daarnaast gaat de opbrengst van de kledinglijn naar het goede doel, zoals bijvoorbeeld naar een kinderziekenhuis.
Hij had natuurlijk kunnen zeggen dat hij dit niet wil, maar meer dan iets met zijn imago lijkt hij er niet beter van te worden.
Waarom vermelden ze niet gewoon welke goede doelen het betreft. "Bijvoorbeeld een kinderziekenhuis" speelt leuk op de emotie maar zegt verder niets.
fietsen doe ik net als een prof,
veel pillen, spuitjes en bloedtransfusies, anders wordt het een sof
remco, wout, matthieu, primoz, julian, tadej, nairo, en met hun familienaam froome, bernal, enz.. iedereen weet toch perfect wie bedoeld wordt?daniel1975 schreef: ↑27 mei 2021 12:22Vergeet AvV, AvdB of TD niet .
En bij Marianne of Leontien is een achternaam helemaal overbodig.
Wat het starten in de giro van remco betreft: ik denk niet dat dqs hem daarin gedwongen heeft maar dat hij dat vooral zelf wou.
Het is soms balanceren op een slappe koord maar ik heb toch graag het laatste woord.
Ah, kijk, het Universitair Kinderziekenhuis Koningin Fabiola. Da's mooi.
https://www.grinta.be/nl/actua/productn ... goede-doel
https://www.grinta.be/nl/actua/productn ... goede-doel
fietsen doe ik net als een prof,
-
- Forum-lid
Haha dat heeft toch niets met kenners of dergelijke te maken. Het is toch gewoon hetzelfde als WVA of VDP of VDB. Het typt ook gewoon korter op een forum :p