Inderdaad wel een mooi "stuk".
Welke niet-fietsgerelateerde aankoop deed jij recent?
-
- Forum-lid
Met en voor en door Rachmaninov/ff mag je me altijd wakker maken. Schitterend. Van een geheel andere orde, vooral qua prijs, maar toch wat meer fietsgerelateerd: ik kocht laatst een boek van Frank Heinen, dacht ik dat ik een roman van 640 bladzijden had bemachtigd, bleken het 10 exemplaren te zijn van een mini-boekje. De lieve boekhandel zag de bui al hangen, nam via mail contact met me op en heeft alles perfect op z'n plaats laten vallen, zoals slechts de beste componisten kunnen.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
De Volvo gaat er na 6 maanden terug uit.
Achteraf bekeken een miskoop.
En het leven is te kort om tegen je zin met een auto te rijden die niet helemaal je ding is.
Achteraf bekeken een miskoop.
En het leven is te kort om tegen je zin met een auto te rijden die niet helemaal je ding is.
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Niet leuk (ik rijd nu 3.5 jaar tegen mijn goesting in de Mercedes en dat is inderdaad niet tof)
Hopelijk bevalt de Jag dan beter.
Collega heeft dezelfde, enige waar hij mee worstelt: in de winter lukt meer dan 200km echt niet zonder bij te laden.
Hopelijk bevalt de Jag dan beter.
Collega heeft dezelfde, enige waar hij mee worstelt: in de winter lukt meer dan 200km echt niet zonder bij te laden.
Waarom was de Volvo een miskoop?
Hopelijk bij de Jag niet te veel shit met infotainment, niet bepaald het merk met de beste reputatie op dat gebied (rijd zelf ook met een wagen uit dezelfde groep maar bij mij is alles wel redelijk ok)
Hopelijk bij de Jag niet te veel shit met infotainment, niet bepaald het merk met de beste reputatie op dat gebied (rijd zelf ook met een wagen uit dezelfde groep maar bij mij is alles wel redelijk ok)