Ernie C. schreef: ↑11 mei 2021 23:50
De elektrische piano van mijn zoontje was aan vervanging toe. Bij Bax een Casio Celviano Grand Hybrid GP-500 piano als b-stock kunnen kopen.............. Bovendien is het ook nog eens een mooi ding om in de woonkamer te zetten.
Met en voor en door Rachmaninov/ff mag je me altijd wakker maken. Schitterend. Van een geheel andere orde, vooral qua prijs, maar toch wat meer fietsgerelateerd: ik kocht laatst een boek van Frank Heinen, dacht ik dat ik een roman van 640 bladzijden had bemachtigd, bleken het 10 exemplaren te zijn van een mini-boekje. De lieve boekhandel zag de bui al hangen, nam via mail contact met me op en heeft alles perfect op z'n plaats laten vallen, zoals slechts de beste componisten kunnen.
De Volvo gaat er na 6 maanden terug uit.
Achteraf bekeken een miskoop.
En het leven is te kort om tegen je zin met een auto te rijden die niet helemaal je ding is.
Hopelijk bij de Jag niet te veel shit met infotainment, niet bepaald het merk met de beste reputatie op dat gebied (rijd zelf ook met een wagen uit dezelfde groep maar bij mij is alles wel redelijk ok)