schoenen verven
https://angelusdirect.com/collections/paint
Dat zijn de producten en de verven waarmee 95% van de custom schoenen gedaan worden.
Doe je voordeel er mee.
Dat zijn de producten en de verven waarmee 95% van de custom schoenen gedaan worden.
Doe je voordeel er mee.
Ik heb op Ali schoenen de belettering wit gekleurd met zo'n stift voor autobanden. Maar dat was niet in leer, maar in een soort garen. Het was donkergrijs en nu zijn ze donker wit.
Ik heb daar op m'n andere shimano schoenen ook een vlekje mee weggewerkt en daar zag je dan wel duidelijk een kleurverschil met oorspronkelijke kleur.
Maar om nu een hele schoen daarmee te kleuren...

Ik heb daar op m'n andere shimano schoenen ook een vlekje mee weggewerkt en daar zag je dan wel duidelijk een kleurverschil met oorspronkelijke kleur.

Ik jaag de concurrentie voor me uit.......
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Pegoretti Mxxxxxo
Canyon Grizl
Volgens mij koop jij echt alles op Ali?hayes schreef: ↑28 mei 2021 11:27 Ik heb op Ali schoenen de belettering wit gekleurd met zo'n stift voor autobanden. Maar dat was niet in leer, maar in een soort garen. Het was donkergrijs en nu zijn ze donker wit.
![]()
Eu...
Niet alles.
En zeker kleine spullen zal binnenkort gedaan zijn als ze door alle heffingen een stuk duurder worden.
En ik moet zeggen dat ik steeds meer m'n Ali schoenen grijp ipv Shimano schoenen.
Niet alles.

En zeker kleine spullen zal binnenkort gedaan zijn als ze door alle heffingen een stuk duurder worden.
En ik moet zeggen dat ik steeds meer m'n Ali schoenen grijp ipv Shimano schoenen.