@xenius
![Afbeelding]()
Ik weet niet of je al verder bent gekomen met je balhoofdlagers....
Ik heb zelf een Scott Speedster 30 uit “20......ik heb een beetje hetzelfde als jij had. Mijn lagers waren na een half jaar al lekker ingeslagen op de conussen “races” als ik het zo goed omschrijf..........stuurde niet zo lekker meer. Ik heb de keuze genomen om via AliExpress een balhoofdset te bestellen met industrie lagers.
Ik heb ze van het merk ZTTO.....en dan deze versie 4444s......even zoeken op Alie ...je komt zo zo tegen.
Ik rij er nu bijna 3/4 jaar mee....ook in de winter er mee gereden (wel met sks spatborden).....na de winter een keer heel het balhoofd gebeuren uit elkaar gehaald en schoongemaakt en nieuw vet .....het enigste wat ik met mijn fiets ben tegen gekomen was een klein beetje oppervlakkige roest aan de lagers zelf. Lagers zelf nog perfect.
Het enige is als je voor deze set gaat is dat je je conus spacer....
Dat ding dus.....niet terug kan plaatsen....ik kreeg het iig niet direct passend......ook nog niet de tijd voor genomen om het evt wel passend te krijgen.
Zo ziet het er uit op mijn speedster..
Ja ja...ik weet het...ik rij met een stuurpen rond van een Ridley ......ie staat er al een jaar op, maar doet prima zijn werk
![Laughing :lol:](./images/smilies/icon_lol.gif)